RSS

5 filme de pus pe Repeat

02 Jun

Am primit o nouă leapşă cinefilă, de data aceasta de la maestrul Film Sinopsis: 5 filme pe care le-aş (re)vedea indiferent de stare şi anotimp. Challenge accepted, după cum am şi răspuns, aşa că acum am de ales din sutele de filme preferate. Mi-e greu să mă decid, de fiecare dată când vine vorba la făcut un top (mai ales un all-time), aşa că le trec pe primele 5 care-mi vin în minte, plus un citat, OK? În ordine cronologică, să nu fie cu supărare, nu de la cel mai la cel mai… 🙂

Good Morning, Vietnam (1987)

E unul dintre primele filme în care l-am văzut pe Robin Williams, şi-n care m-am îndrăgostit iremediabil de talentatul actor american. Îl revăd, de fapt, în fiecare an, în preajma zilei mele de naştere, e un fel de ritual de-al meu.
“You know, you’re very beautiful. You’re also very quiet. And I’m not used to girls being that quiet unless they’re medicated. Normally I go out with girls who talk so much you could hook them up to a wind turbine and they could power a small New Hampshire town.”

Forrest Gump (1993)

Am mai scris-o, şi o mai scriu: e magistrală atât povestea, cât şi interpretarea lui Tom Hanks. Încă un actor/film pe care îl revăd cu drag de fiecare dată, pentru că mă duce în copilărie, unde totul era frumos, era cald şi bine, departe de problemele adulţilor.
“That day, for no particular reason, I decided to go for a little run. So I ran to the end of the road. And when I got there, I thought maybe I’d run to the end of town. And when I got there, I thought maybe I’d just run across Greenbow County. And I figured, since I run this far, maybe I’d just run across the great state of Alabama. And that’s what I did. I ran clear across Alabama. For no particular reason I just kept on going. I ran clear to the ocean. And when I got there, I figured, since I’d gone this far, I might as well turn around, just keep on going. When I got to another ocean, I figured, since I’d gone this far, I might as well just turn back, keep right on going.”

Fight Club (1999)

Şi romanul, dar şi filmul, sunt, pentru mine, două piese de referinţă.
“Welcome to Fight Club. The first rule of Fight Club is: you do not talk about Fight Club. The second rule of Fight Club is: you DO NOT talk about Fight Club! Third rule of Fight Club: if someone yells “stop!”, goes limp, or taps out, the fight is over. Fourth rule: only two guys to a fight. Fifth rule: one fight at a time, fellas. Sixth rule: the fights are bare knuckle. No shirt, no shoes, no weapons. Seventh rule: fights will go on as long as they have to. And the eighth and final rule: if this is your first time at Fight Club, you have to fight.”

Chicago (2002)

“Come on, babe, why don’t we paint the town?”… Un musical de excepţie, ale cărui melodii le ştiu la orice oră din zi şi din noapte, atât de mult mi-au plăcut, plus scenele de dans, ca să nu mai zic de actori, unul şi unul.
“I don’t mean to toot my own horn, but if Jesus Christ lived in Chicago today, and he had come to me and he had five thousand dollars, let’s just say things would have turned out differently.”

Under the Tuscan Sun (2003)

Povestea emoţionantă a lui Frances şi peisajele mirifice din Toscana sunt doar 2 dintre motivele pentru care pot să mă uit la filmul ăsta on & on. Love it! 🙂
“Do you know the most surprising thing about divorce? It doesn’t actually kill you. Like a bullet to the heart or a head-on car wreck. It should. When someone you’ve promised to cherish till death do you part says “I never loved you,” it should kill you instantly. You shouldn’t have to wake up day after day after that, trying to understand how in the world you didn’t know. The light just never went on, you know. I must have known, of course, but I was too scared to see the truth. Then fear just makes you so stupid.”

Acum, că am trecut în revistă 5 filme de pus pe repeat, ar fi frumos să dau leapşa mai departe, nu? S-o dăm lui Ionuţ, lui Cristi şi Mariei. Şi dacă mai vrea cineva… cu mare drag! 🙂

 
17 Comments

Posted by on June 2, 2011 in Leapşa

 

Tags: , , , , , , , ,

17 responses to “5 filme de pus pe Repeat

  1. m@ri@n

    June 2, 2011 at 2:06 pm

    under the tuscan sun ….wow… mi-a placut filmul mai ales ca la vreme aceea Diane era una din actritele mele preferate.
    Chicago e musical bun, dar nu e pe lista musicalurilor preferate 😛
    Despre restul numai cuvinte de lauda pentru ca sunt filme memorabile si de revazut ori de cate ori se poate.

     
    • Ioana S

      June 2, 2011 at 2:07 pm

      Chicago e unul dintre filmele care mă binedispune, orice-ar fi! Iar restul… eh, de ele mi-am amintit acuma 🙂

       
  2. MogaFlorin

    June 2, 2011 at 7:28 pm

    Forrest Gump şi Fight Club sunt întradevăr de pus pe repeat. Celelalte nu le-am văzut dar poate după sesiune mă încumet să le văd.

    Chestia e că sunt o groază de filme pe care le-aş vedea de 10 ori, păcat că nu am destul timp pentru asta.

     
    • Ioana S

      June 3, 2011 at 7:56 am

      Ştiu, ştiu, aşa-i la toată lumea… Sunt atâtea şi-atâtea filme faine, de care poate nici n-am auzit… 🙂
      Multă baftă în sesiune!

       
  3. gabriel

    June 2, 2011 at 8:50 pm

    ultimul nu l-am vazut iar din primele 4 Good Morning, Vietnam ii cel mai bun.

     
    • Ioana S

      June 3, 2011 at 7:55 am

      Ca valoare artistică, s-ar putea să ai dreptate! 🙂
      Ultimul e aşa, mai de femei…

       
      • MogaFlorin

        June 3, 2011 at 8:21 am

        De femei =)) Îmi plac filmele de femei =)) Tre’ să îl văd 😀

         
      • Ioana S

        June 3, 2011 at 8:22 am

        No, spor la vizionare 😆
        Mai am şi alte recomandări, dacă vrei :))))

         
  4. Andrei

    June 14, 2011 at 7:03 pm

    Vroiam sa merg in Toscana cu Roxy dar pana la urma ne-am dus pe coasta Amalfi. Acum mi-ai dat o idee de film de vazut 🙂

     
    • Ioana S

      June 14, 2011 at 8:46 pm

      E un film foarte frumos, chiar merită! 🙂

       
  5. tonuri de apel

    June 30, 2011 at 9:04 pm

    Nu am vazut nici unu din cele de mai sus, e de rau :(?

     
    • Ioana S

      July 1, 2011 at 6:57 am

      Absolut deloc! 😉
      Intenţia contează… 😛

       
    • Radu

      July 13, 2011 at 8:44 am

      daca ai trait fara televizor sau calculator pana ieri, atunci e ok. Daca nu e cazul, atunci macar 2 tot trebuia sa vezi, is de cultura generala:)

       
  6. lilisor

    July 13, 2011 at 9:12 am

    Mie mi-au plăcut nespus de mult Schindler’s List, American History X, La Vita E Bella, You’ve got mail (Tom Hanks şi Meg Ryan) şi Singin’ in the rain, pe care l-am văzut de vreo 3 ori până acum, dar de fiecare dată noaptea, că atunci se difuza pe TCM.

     
    • Ioana S

      July 13, 2011 at 9:19 am

      Toate astea de care zici intră şi-n topul meu. Însă “Schindler’s List” nu cred c-aş mai putea revedea, m-a marcat foarte tare… În schimb, “You’ve Got Mail” şi “Singing in the Rain”… love ’em! 🙂

       

Leave a comment