RSS

KFC şi dipsomania

03 Jun

Ieri a fost o zi deosebită, da’ deosebită rău de tot! Nu vă plictisesc cu ce-am făcut până la ora 5 după-masă, când am terminat oficial treaba la muncă (pe care, neoficial, o terminasem la ora 1), povestirea începe după ora 5. Mă sună un amic să mergem să mâncăm la KFC. Dacă vi se-ntâmplă să ştiţi despre Oradea, ei bine, DA!, avem un singur astfel de loc al groazei. Zic loc al groazei pentru că încerc să mă las de fast-food, şi să mănânc sănătos, bla-bla, dar o dată pe lună îmi permit “răsfăţul” de-a mânca la KFC. Purcedem fain-frumos înspre Lotus, acolo învălmăşeală maximă şi praf cât cuprinde, doar îs în reconstrucţie, dublează-triplează sau ce tot fac cu spaţiul ăla, şi când să mergem înspre food-court, ia-l de unde nu-i. În locul lui, un afiş maaare, cât o zi de post, pe care scria: mâncare, la etaj. Disperaţi deja (ştiţi şi voi cum e când ţi se pune pata!), căutăm scările pentru etaj, da’ vezi poveste… Mâncare, la etaj, ÎN CURÂND. Deci, dacă vă ia cu poftă de astfel de fast-food-uri, mereţi şi voi la Mec, că nu-s mai breji nici ăia, da’ măcar au restaurant în 2 locuri. Sau la sub-pasaj la Crişul, la gyros. Junk food să fie!😉

Mai trec câteva ceasuri, uit cu chiu, cu vai, incidentul, şi ajung în Pod’z, la Quiz-ul săptămânal. Mirosea a creier ars de duhnea tot Alecsandri-ul, da’ am zis că dacă-i rost de beutură pe gratis (asta doar pentru winners, fireşte), hai să mergem. Începem în forţă, pac, răspuns corect unul după altul, până ajungem la DIPSOMANIE. No, aia cu ce se mănâncă?!… Ca fete inteligente ce suntem, dăm cu presupusul, da’ nu e loc. Mai o gură de bere/cuba libre/vodka, şi tot nu ne vine inspiraţia. La final (căci primim răspunsurile după ce predăm foaia), stupoare, şi ne pică la toţi (din echipa mea, adică) faţa: dipsomanie: nevoia patologică de a bea alcool. Sau alcoolism cronic. Ai zice că, din toţi beţivanii care-am fost ieri la quiz, ar fi nimerit careva, da? Ei bine, ştiau mai toţi de pe-acolo, în afară de noi. Ce ţi-e şi cu începătorii ăştia… De necaz c-am ieşit rău de tot şifonaţi de la quiz, am mai dat c-o cuba libre, să ne treacă supărarea mai iute… Apoi un karaoke în Yellow Submarine, şi seara s-a mai reparat. Şi mai zice lumea că tinerii nu învaţă nimic în baruri…😆

 
2 Comments

Posted by on June 3, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “KFC şi dipsomania

  1. Andrei

    June 14, 2011 at 4:45 pm

    Este mult mai greu sa ocolesti fast food-urile din Bucuresti pentru ca sunt la tot pasul. Restaurantele “sanatoase” sunt si destul de scumpe. In concluzie eu si Roxana gatim impreuna tot felul de specialitati pe care le mancam cu mai mult drag.

    PS Ne place blogul tau si te-am adaugat in blogroll.

     
    • Ioana S

      June 14, 2011 at 6:32 pm

      Da, e complicat cu fast-food-urile astea. Eu mâncam în studenţie zilnic, dar după ce m-am mai potolit, am început să mănânc cât de cât normal…

      PS: cât despre blogroll, o onoare! Mulţam, reciproca e valabilă!😀

       

Leave a Reply

 
