RSS

Gata! This is how it’s done!

11 Aug

Era şi cazul. Deja lumea mă bătea la cap. Eram de râsul blogosferei orădene. Nu se mai putea, nu era acceptabil. Trebuia să aibă un nume: şi aşa s-a născut Ioana Ştef pe net. Pe domeniul ei, adică! 😉

Ziceam, demult, că asta-mi doresc de la bloguleţul meu pentru anul ăsta. Iată, moşu’ a venit mai repede, şi mi s-a îndeplinit dorinţa. Fără ajutorul lui Cristi n-aş fi reuşit, şi pentru asta va trebui să-l răsplătesc cât de curând (şi cât mai des). 😀

Vă invit să vizitaţi noua mea casă: http://ioanastef.com/, şi să vă daţi cu părerea, iar prietenii ce mă au în blogroll/reader sunt rugaţi să schimbe link-ul! Mulţam fain! 🙂

 
11 Comments

Posted by on August 11, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , ,

11 responses to “Gata! This is how it’s done!

  1. NightOn

    August 11, 2011 at 7:54 pm

    Felicitări pentru mutare domnișoară! 🙂 La cât mai multe articole. Schimb acum link-ul din reader 😛

     
    • Ioana S

      August 11, 2011 at 7:57 pm

      Merci frumos! 🙂

       
  2. Bogdan mortu.eu

    August 12, 2011 at 9:14 am

    in sfarsit si amin
    congrats !

     
    • Ioana S

      August 12, 2011 at 12:08 pm

      Ha, ha, la cât m-ai bătut la cap, fă bine şi schimbă link-ul din blogroll! 😛
      Mulţam! 😉

       
  3. Jteph

    August 12, 2011 at 12:05 pm

    Oooo felicitări. „Casă” de piatră și comentatori de cărămidă :))

     
    • Ioana S

      August 12, 2011 at 12:08 pm

      Merci! Să fie, să fie! 😀

       
  4. GiacomO

    August 12, 2011 at 4:58 pm

    Mult noroc pe noul domeniu!

     
  5. daninho

    August 17, 2011 at 3:26 am

    fru-mos 😀

     
    • Ioana S

      August 17, 2011 at 7:19 am

      Fenx! Mai rămâne să modifici link-ul din blogroll! 😀

       
  6. OradeaLife

    August 25, 2011 at 11:09 am

    Felicitari si asteptam noi articole .

     

Leave a comment