RSS

Despre Bulz sau baterii încărcate

07 Aug

Ca să n-o lungesc tare mult cu postarea asta, treaba stă în felul următor: mie nu-mi prea place să stau acasă. Poate din cauza faptului că munca mea se întâmplă din sufragerie sau camera mea, cert e că abia aştept să vină weekend-ul să mai schimb peisajul. De data aceasta s-a întâmplat să ajungem la Bulz. Cazarea am găsit-o pe net (cum altfel), şi ni s-a părut OK: 50 de lei pe persoană + 10 lei micul dejun, şi mâncare dacă mai e cazul, că ne găteşte doamna (dacă ne duceam de-ale gurii cu noi, ne punea bucătăria la dispoziţie).

Pensiunea “Casa Iliana” e foarte aproape de gară (doar că trebuie să cobori în Halta Stâna de Vale), e la 10 minute maxim. Din stradă nu-ţi dai bine seama ce e, şi-asta pentru că e mascată de nişte brazi falnici. Intrând în curte, se schimbă povestea: e pensiunea care arată chiar bine, o filigorie şi o piscină. Camera a fost mare (îndrăznesc să spun că-i mai mare decât în multe hoteluri în care am fost), are baie proprie cu cadă, TV şi mini-frigider.

E linişte şi răcoare la Bulz, plus că piscina e numa’ bună pentru o bălăceală într-o zi caniculară, cum am prins noi. Sunt şi obiective de văzut în zonă, se pot închiria ATV-uri sau sănii (iarna), e aproape de Remeţi (deci o vizită la păstrăvărie merge, iarăşi). Cât despre mâncare… impresionant. Micul dejun a fost mai mult decât saţios (şi uituca de mine, n-am apucat să fac poză), o ofertă variată, iar prânzul şi cina au fost foarte bune şi ele, porţii mari şi preţ mic: 15 lei la prânz, cotlet de porc şi cartofi prăjiţi plus murături, iar la cină era la alegere sărmăluţe cu mămăliguţă sau gulaş – la 12 lei. Prin urmare, vă recomand cu mare drag să-ncercaţi Casa Iliana din Bulz (da’ nu toţi o dată, pentru că eu musai vreau să revin), şi Bulz – e locul ideal să vă încărcaţi bateriile, departe de zgomotul oraşului. Vă las cu o galerie de poze.🙂

 
2 Comments

Posted by on August 7, 2011 in Personal

 

Tags: , , , , , , , , ,

2 responses to “Despre Bulz sau baterii încărcate

Leave a Reply

 
