RSS

Avem fani Adi Hădean în #Oradea?

02 Jun

Pentru că dacă avem, ei bine, nu putem decât să ne bucurăm la aflarea veştii că acesta se va afla printre noi, şi asta foarte curând! La invitaţia celor de la Hotel Ramada, Adi Hădean va participa, în data de 11 iunie, la o sesiune demonstrativă de live cooking – smell, taste and learn – cu ocazia deschiderii sezonului de LIVE GRILL WEEKENDS care va avea loc în fiecare weekend, la Ramada, pe terasa THE HUB.🙂

Astfel, sâmbătă, 11 iunie, începând cu orele 18, Adi Hădean ne aşteaptă să ne dezvăluie reţete fără secrete! Preţul unei invitaţii este de 49 de lei, în care e inclus un mix de grill şi o degustare de vinuri. Grăbiţi-vă, locurile sunt limitate, doar câţi încăpem pe terasa THE HUB! Puteţi să faceţi rezervare la nr. de telefon: 0359 403 333 sau la adresa de mail: reservations@hotelramada.com. Eu salivez deja la pozele pe care Adi le-a pus în anunţul său… şi abia aştept să vină sâmbăta viitoare!😆

*sursa foto: aici

 
10 Comments

Posted by on June 2, 2011 in Evenimente

 

Tags: , , , , , , , , , ,

10 responses to “Avem fani Adi Hădean în #Oradea?

  1. Mortu`

    June 2, 2011 at 8:45 am

    49 RON !?!?!?!
    OMG WTF LOL STF BRB BBL

    No way sa ma duc pt 49 ron, insa cu siguranta bucatarii de prin zona o considera o suma modica😀

     
    • Ioana S

      June 2, 2011 at 8:47 am

      Eh, să ştii că nu e o sumă nu-ştiu-cât de mare… adică, e ceva de banii ăia. Nu suntem noi, orădenii, obişnuiţi să plătim. Noi vrem totul pe gratis😆

       
  2. Laurentiu

    June 2, 2011 at 2:19 pm

    @Mortu:Eu am mai mancat mancare facuta de Adi si 50 lei e fix pix pentru cum gateste. Primesti si un pahar de vin.

    Fiind Ramada, ma asteptam sa fie chiar mai mult de 50 lei. Iti spun sincer ca si daca era 100 lei meniul tot ma duceam.

    Odata ce ai mancat la Adi (si mai sunt cativa bucatari buni) vei deveni obsedat, nu vei putea uita gustul si vei merge sa mananci la el de cate ori vei avea ocazia.

    Pe cuvant de blogger.

     
  3. Little Box

    June 3, 2011 at 11:48 am

    Hmm…. pare interesant si stau ff aproape de Ramada… I might be there😛 (daca nu gasesc ceva mai bun de facut)

    Awesome day, lady !😀

     
    • Ioana S

      June 3, 2011 at 11:49 am

      O să fie interesant, uite, ne garantează şi Laurenţiu!😉
      PS: şi eu stau foarte aproape de Ramada.
      PPS: o zi minunată să ai şi tu!🙂

       
  4. Bogdan Bocse

    June 6, 2011 at 11:16 am

    Ne vedem acolo, cu aparetele foto pregatite si cu transmisiuni in direct pe bloguri via wi-fi.🙂

    Eu zic ca merita. Pana la urma e vorba de gastronomie nu de umplut matzul.😀

     

Leave a Reply

 
