RSS

Happy-Happy-Joy-Joy

10 Aug
Happy-Happy-Joy-Joy

Azi, miercuri (deci mijlocul săptămânii), sunt deosebit de fericită. Măria mea, din Timişoara, a confirmat vizita sa de onoare în micuţa mea Oradea (că dorul e prea mare şi dacă tot e week-end prelungit…). And what joy that news brings!🙂

Nu-i nici pe departe prima ei oprire pe la mine, ultima sa escapadă a fost de Revelion, însă mă tot macin pe unde s-o duc, ce să-i mai arăt nou… Primul loc cred că va fi Lactobar-ul. Am înnebunit-o rău de tot cu vaca magică şi cu televizoarele suspendate, cu peşti de sticlă peste şi magneţii de frigider! Apoi, musai o să fie s-o scot în oraş, la ceva distracţie. Din câte-am fost informată, în Moszkva Cafe o să fie ceva manifestare muzicală: Music Weekend: vineri seara e rock karaoke şi sâmbătă e seară de unplugged alternative. După, evident că-i de mers o tură şi prin Lord’s, Podz şi Yellow Submarine.

Sâmbătă, mă rog să fie vreme bună, să dăm o fugă ori la Yellow Pool Party, ori până-n Băile Felix… Iar pe seară, party din nou. Duminică o scurtă vizită la familie şi sat, sesiune de mâncare sănătoasă şi prăjituri, că tot vine ziua mămicii şi-a Mariei, iar pe seară… poate-un wine tasting, ceva!😉

PS: Prieteni, aveţi ceva recomandări în plus de locuri/evenimente unde s-o duc pe Mărioara?😀

 
6 Comments

Posted by on August 10, 2011 in Personal, Prieteni

 

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

6 responses to “Happy-Happy-Joy-Joy

  1. Maria

    August 10, 2011 at 11:04 am

    Bineinteles ca nu te-ai putut abtine sa-mi zici Marioara. Niiiiiiiiiiiiice!😛

     
    • Ioana S

      August 10, 2011 at 11:37 am

      No bine, se putea altfel? Acuma-s în tratative să văd ce altceva îţi mai pot oferi în vizită!😉

       
  2. Dan C

    August 10, 2011 at 12:52 pm

    cetate, ciuperca

     
    • Ioana S

      August 10, 2011 at 1:44 pm

      Oare la Ciuperca putem vizita? Cu-atâtea schimbări şi renovări…

       
  3. Radu-Mihai

    August 10, 2011 at 2:13 pm

    Pentru amandoua am o recomandare de pomina – dormitorul meu.😉 Andreea pleaca in delegatie asa ca raman singur.:mrgreen:

     
    • Ioana S

      August 10, 2011 at 3:11 pm

      Du-te tu, ce bine ţi-ar sta cu 2 gagici faine, ha?😛

       

Leave a Reply

 
