RSS

Rezist şi fără telefon

02 Aug
Rezist şi fără telefon

Ce leapşă haioasă, zău că da! Mă-ntreabă Raluca dacă aş rezista o zi fără telefon, fără să dau check in sau un “via mobile web” sau să arăt tuturor pe unde sunt. Răspunsul?… Dragă, rezist şi două! Nu mă bazez foarte tare pe telefonul dăştept din dotare când vine vorba dependenţele mai noi, de facebook, twitter sau e-mail. Şi-asta pentru că, de obicei, sunt mai leneşă la tastat la minuscula tastatură şi prefer să contactez lumea online via laptop. Da, are net, şi-mi pot citi mailurile sau pot accesa facebook-ul/twitter-ul, însă de multe ori mi-e lene. Recurg la netul pe telefon doar în situaţia în care în oraş, plictisită la maxim, decid că n-am altceva mai bun de făcut pentru 15 minute. Deci rar!😉

Iar dacă ne referim la telefon ca la un aparat doar pentru sunat lumea, ei bine, şi-aici cred că, lejer, n-aş păţi nimic fără el. Culmea, cu toate afacerile mele care-mi aglomerează zilele, se pare că totul se poate rezolva şi printr-un mail. Sau, ca să recunosc că trişez, prin VoipStunt. Sau Skype. Am căştile că-mi trebuiesc la job, şi rapid am şi format numărul de telefon al persoanei pe care doresc s-o contactez. Aşa că, în cazul meu, depinde. Dacă mă suni în preajma vreunui festival, sau a unei şedinţe importante, atunci aş face bine să-l am lângă mine. Dac-ar fi să las telefonul uitat undeva, prin vreo poşetă, descărcat, vreo 3 zile, nu cred c-aş avea mai mult de 3-4 apeluri nepreluate. (sau să fie ca-n legea lui Murphy? când n-am telefonul la mine să mă caute like, everybody? :lol:)

Sursa foto: aici

 
7 Comments

Posted by on August 2, 2011 in Leapşa

 

Tags: , , , , , , , ,

7 responses to “Rezist şi fără telefon

  1. Raluca Moisi

    August 2, 2011 at 2:36 pm

    Bravo, mă! Sunt mândră de tine dacă poţi să te dezlipeşti aşa uşor de ecranul cântător😉

     
    • Ioana S

      August 2, 2011 at 2:37 pm

      Well, io-ncerc! Ştiu că tu eşti oleacă mai addict, da’ dacă perseverezi… s-ar putea să-ţi iasă!😀

       
  2. Raluca Moisi

    August 2, 2011 at 2:42 pm

    Până la ora 15:40, azi, mi-a ieşit😀

     
  3. Gratian

    August 2, 2011 at 9:10 pm

    Damn…
    Eu acum ma interesez de un telefon care sa faca tot felu’ de chestii pe internet.

     
    • Ioana S

      August 3, 2011 at 8:11 am

      Da’ e OK, Graţi, nu-nseamnă că toată lumea tre’ să facă ce scrie aici. E vorba doar de “managing the addictions”🙂

       
  4. Dan-Marius

    August 3, 2011 at 9:49 am

    Si, totusi, trebuie sa fiu primul care citeste articolul asta si se gindeste sa-i ceara Ioanei numarul de telefon?😀 (mai ales ca nu-l am inca)

     
    • Ioana S

      August 3, 2011 at 10:11 am

      Probabil! Altcineva nu mi l-a cerut încă😆

       

Leave a Reply

 
