RSS

Lună nouă, idei noi

01 Aug

Ştiţi cum zic toţi: de luni încep să… De luni mă las de… De luni mă duc la…

Ei bine, nu ştiu cât de mulţi dintre noi se ţin de magica formulă, dar atunci când e dublată şi de început de lună (cum e azi, luni, 1 august), parcă-i mai puternică dorinţa de-a face o schimbare. M-a lovit şi pe mine inspiraţia, şi cred că luna asta voi face nişte schimbări, că prea monoton a fost pe la mine, de ceva vreme-ncoace.

De-nceput, încep cu slujba. Parcă nu-mi mai place. Vorba poetului “nothing gold can stay”. Dintr-o dată, se-adună idei şi treburi ba care nu erau stipulate în înţelegerea iniţială, ba care nu-mi convin mie de nicio culoare. Şi cred că nu-i cazul să stau să-nghit chestii, c-aşa m-am trezit plecată de la fostul job. Asta, după ce-am răbdat câtva timp bun. Dar vreau să cred că am învăţat ceva din experienţa trecută, şi-acum poate e vremea să mă reprofilez. Aşa că ne-apucăm de o nouă căutare… Şi ce-aduce viitorul… well, nu ştiu, dar abia aştept să se-ntâmple!🙂

 
Leave a comment

Posted by on August 1, 2011 in Personal

 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

 
