RSS

Alegerea cea mai grea?

01 Aug

Nu v-am scris eu multe şi mărunte despre viaţa personală (pentru că aşa şi trebuie să rămână – personală, şi nu publică), însă acum vin c-o întrebare care mi-a fost adresată. O să-ncerc să formulez un răspuns, însă prietenul care m-a întrebat ar fi tare curios să ştie ce aţi face voi în situaţia dată: “Cum alegi dintre 2 bărbaţi care te iubesc? Dacă-l alegi pe primul, îi faci fericiţi pe cei din jurul tău: familia, prietenii, colegii – într-un cuvânt – pe toată lumea, mai puţin pe tine. Dacă-l alegi pe cel de-al doilea – îi pierzi pe toţi cei apropiaţi, rămânând doar cu el, însă şi cu certitudinea că doar el te poate fericită acum şi pentru tot restul vieţii”. Bun, ce-ar alege Ioana?

Nu vreau să stau foarte mult să mă gândesc (n-am fost niciodată adepta listelor cu plus şi minus, cu bonusuri, cu asta DA, asta NU)… Instinctiv, cred că aş fi extrem de egoistă, alegându-l pe cel care-mi place mie, şi numai mie. Până la urmă, nu cu familia sau cu prietenii rămâi: da, sunt alături de tine la bine şi la greu, dar ei mai şi pleacă acasă. Iar când patul ţi-e gol (sau mai rău, în pat nici nu-ţi vine să te bagi, din pricina omului cu care-l împarţi), ei bine, atunci cred că viaţa ţi-o petreci în zadar. Cred mai degrabă într-o viaţă fericită cu omul iubit (departe de prieteni şi rude – dacă-i dragostea aia adevărată, să ne-nţelegem), decât cu omul nepotrivit (pe care s-ajungi să-l urăşti, şi mai apoi să te urăşti pe tine), dar aprobat de cei din jur. Dar evident, asta-i doar părerea mea… Şi-n plus, inima asta a noastră, nu-i ea un organ care are, bietul, activitatea lui – de a pompa sânge? Unde să-ncapă atâta iubire, pentru atâţia oameni şi de-aici, atâtea alegeri? Una singură e CEA POTRIVITĂ, fireşte. Voi ce-aţi alege, vă-ntreb?🙂

 
9 Comments

Posted by on August 1, 2011 in Personal

 

Tags: , , , , , , ,

9 responses to “Alegerea cea mai grea?

  1. Roxy's blog

    August 1, 2011 at 1:48 pm

    aceeasi parere o am si eu.
    asa ca cel mai bine e cu cel de-al doilea🙂
    Atat timp cat esti tu fericita, sunt si ceilalti si vor intelege.

     
  2. Raluca Moisi

    August 1, 2011 at 2:19 pm

    Eu una as alege instinctiv. Chiar daca ar fi sa pierd toti prietenii, as alege persoana cu care ma simt eu bine si care ma face fericita, indiferent de consecine. Iar familia, daca ma iubeste, se va obisnui cu ideea in timp…😀

     
  3. NightOn

    August 1, 2011 at 2:20 pm

    Și eu zic la fel, varianta a doua. Ceilalți, chiar dacă înțeleg, chiar dacă nu, îmi este egal. Da, normal că țin foarte mult la părerea familiei însă dacă nu aș găsi înțelegere asta e…

     
  4. Gratian

    August 1, 2011 at 2:21 pm

    On: ok, daca asta ti-a dat de gandit e clar, astept sa ma chemi la nunta… WTF?! Inteleg ca noi (d)Racii suntem mai sentimentali, alea alea, da’ intuitia si instinctul nu tre’ sa lipseasca. Altfel ne pierdem farmecu’.
    Off: pun si eu intrebari de genu’ da’ mai mult sa pun femeia in situatia dificila de-a raspunde. Este o chestie psihologica prin care cel care pune intrebarea are numai de castigat, iar cel care va trebui sa raspunda doar de pierdut. Sau hai sa zicem, poate folosi o particularitatea impotriva ta😛 (asta fac eu, nu zic ca va face si el)
    Raspuns la intrebare: nu raspunde🙂

     
    • Ioana S

      August 1, 2011 at 2:24 pm

      Graţi, nu era pentru mine dilema, e din partea unei prietene…😛
      But thanks, anyhow!🙂

       
  5. Roscata

    August 1, 2011 at 5:37 pm

    Evident, pe al doilea. Familia si prietenii isi vor vedea de viata lor si depinde doar de tine sa iti faci viata mai frumoasa sau nu. In joc este fericirea ta, nu a lor.

     
  6. Zozo

    August 1, 2011 at 9:18 pm

    Eu l-as alege pe cel care imi place mie. Familia daca ma iubeste, ar trebuii sa ma sustina in orice situatie.

     
  7. GiacomO

    August 1, 2011 at 10:37 pm

    Soluția e în text, doi băieți te plac iar tu la rândul tău ții la unul dintre ei. Cred că e e evidentă alegerea.

     
  8. Roxandrei

    August 9, 2011 at 11:03 pm

    Eu cred ca ar trebui sa mai cauti pentru ca in nici una dintre variante, barbatul ales nu reprezinta alegerea ideala.

     

Leave a Reply

 
