RSS

Soare, mişcă-ţi fundu’ înapoi!

26 Jul

Eu IUBESC VARA. O ador. Mi-ar plăcea să fie 40 de grade cu plus, în fiecare zi, şi tot nu m-aş plânge. Însă cu fluctuaţiile astea nemernice de temperatură (şi chiar nu-mi pasă cine le-a provocat – ori noi, cu încălzirea planetei sau mai ştiu io ce maşinaţiuni, ori că-i în ciclul natural al planetei), mi-e din ce în ce mai greu să rezist. Săptămâna trecută aveam 35 de grade la 7 seara, acum avem 12 grade la amiază. Ploi şi ploi, apă şi iarăşi apă. Nori negri la orizont, vijelii. Treabă-i asta?!

Pe lângă că nu ştiu ce haine să iau pe mine (trec printr-un adevărat calvar când vine vorba de “cum să mă îmbrac, că tre’ să ies afară?”), nu ştiu dacă e musai să car ditamai umbrela (ştiu, există şi umbrele mici, de poşetă, da’ alea nu prea-mi convin – tot mai bună e gigantica mea veche)… car un jerseu cu mine? Sau iau direct trenciul de ploaie? Da’ asta-i vreme de luna lui cuptor?!😦

Bun, şi dacă dilema hainelor se rezolvă cumva-cumva, rămâne dilema sistemului imunitar. Care nu se simte prea bine în mod normal, deci vă daţi seama cât de dereglat e acum; iar săracul corpul meu nu ştie dacă să strănute, să tuşească, sau s-acuze o nouă durere de gât, eventual o temperatură.

Soluţia mea ar fi următoarea: hai să-l tragem la răspundere pe Domnul Soare. Mână de la mână, tot am mişca ceva…😆 Facem o petiţie, susţinem o cauză, poate un viral? Că aşa chiar nu se mai poate. Îngheţăm naibii în luna lui cuptor…

“So I just did me some talkin’ to the sun
And I said I didn’t like the way he got things done
Sleepin’ on the job – those raindrops are fallin’ on my head, they keep fallin'”.

 
7 Comments

Posted by on July 26, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , ,

7 responses to “Soare, mişcă-ţi fundu’ înapoi!

  1. L.G.

    July 26, 2011 at 11:33 am

    Sustin !
    Nimic nu e mai frumos ca Vara cu relaxare afara, chiar daca transpiri ca-n sauna…

     
    • Ioana S

      July 26, 2011 at 11:39 am

      Bun! No, hai să punem de-o revoluţie (că văd că e la modă)😆

       
  2. Radu-Mihai

    July 26, 2011 at 11:45 am

    Da’ nu-ti mai lua haine pe tine; incalta-te cu “toacele” alea negre si asa ai zis c-ai dormi cu ele.:mrgreen:

     
    • Ioana S

      July 26, 2011 at 11:46 am

      Ce sugestie de milioane… N-aş mai avea nicio treabă cu sistemul imunitar. De fapt, el n-ar mai avea nicio treabă cu mine!😆

       
  3. Eliza

    July 27, 2011 at 12:53 pm

    Vino în Bucureşti. E atât de cald aici că te prăjeşti ca oul în tigaie.

     
    • Ioana S

      July 27, 2011 at 1:06 pm

      Oh, acolo-i de mine!🙂

       
  4. Bogdan mortu.eu

    July 28, 2011 at 9:05 am

    +1 pentru Anotimpul in care m-am nascut
    is un friguros si jumatate, cum nu e putin caldut afara direct cu șuba pe mine :))

     

Leave a Reply

 
