RSS

Love Is A Losing Game

24 Jul
Love Is A Losing Game

Încă un artist găsit mort după un cocktail letal de droguri. Însă, de data asta, e vorba de una dintre cele mai bune voci pe care le-am ascultat de mult timp. Vestea că Amy Winehouse a murit am aflat-o azi, de câteva minute, şi-ncă nu-mi revin. Pe femeia asta trebuia s-o văd în vară, la Bucureşti. Apoi a anulat. Mi-am zis, “Eh, îşi revine ea, cum a făcut-o de atâtea ori”. De data asta, din păcate, nu şi-a mai revenit.

Fată dragă, sper că-ţi găseşti pacea şi liniştea acolo unde eşti, dacă aici nu a fost cu putinţă. Iar eu rămân cu regretul că nu te-am auzit niciodată cântând live. Dar ce face “dragostea” din om…

 
4 Comments

Posted by on July 24, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , ,

4 responses to “Love Is A Losing Game

  1. zmolem

    July 24, 2011 at 1:48 pm

    deci trei saptamani de acum inainte, pe toaate posturile de muzica, TV sau radio, numa Amy Winehouse vom auzi…

     
    • Ioana S

      July 24, 2011 at 1:51 pm

      Asta ai înţeles tu din moartea ei? Sad, man… Era şi ea un artist, merită să ne-o amintim…
      Şi da, prefer s-aud despre Amy Wihehouse decât despre piţipoancele şi tâmpiţii pe care ni-i arată teveul în mod normal.

       
  2. RBoy

    July 24, 2011 at 8:33 pm

    Cânta frumos, dar nu ajunge. Prin atitudinea ei nu-și respecta fanii. Un exemplu similar ar fi Adi Mutu. Degeaba a avut talent, nu a știut cum să gestioneze celebritatea.

     
    • Ioana S

      July 25, 2011 at 9:42 am

      E, şi celebritatea asta, o povară.

       

Leave a Reply

 
