RSS

Experienţa Toastmasters, şi-n presa locală

22 Jul

Iacătă, despre Toastmasters Oradea ajunge să scrie şi presa noastră locală, şi acest lucru nu poate decât să ne bucure! Săptămâna aceasta, şedinţa Toastmasters Oradea a fost una deosebită, pentru mine. Am susţinut primul discurs, şi mai apoi, după şedinţă, primul interviu, în calitate de VPPR pentru un ziar. Ici-şea găsiţi un mic fragment din cele pe care le-am declarat :

Ioana Ștef

ORADEA

Ioana Ștef

Tinerii din Oradea care vor să învețe cum se ține un discurs sau pur și simplu vor să-și dezvolte personalitatea și să scape de inhibiții s-au înscris în clubul Toastmasters. De la manageri de vânzări la studenți, orădenii cred că prin exercițiile propuse pot învăța cum să se impună în orice situație.

[…]

Arta de convinge

Ioana Ștef este una dintre orădencele membre de șase luni.  Deși este traducător autorizat, Ioana a considerat că astfel s-ar putea dezvolta ca om. “Eu nu am o problemă cu vorbitul în public, dar am vrut să mă perfecționez. Lucrez pentru o firmă franceză și chiar dacă ce am eu de făcut vizează mai mult mediul online, atunci când trebuie să-mi susțin un punct de vedere sau un proiect, o fac în cadrul unei videoconferinșe cu șefii”, spune Ioana. “Ce am învățat eu foarte important a fost că trebuie să-mi organizez ideile, să am un început, un conținut și o concluzie atunci când vorbesc. Trebuie să-mi canalizez energia pentru a cere ceva în mod organizat. De obicei, când vorbeam, foloseam multe cuvinte și eram precipitată. Acum am reușit să elimin aceste defecte”, explică Ioana. “Primele efecte s-au văzut atunci când am reușit să-mi conving șeful să-mi accepte punctul de vedere, pentru că am învățat să argumentez. Acum mă pregătesc pentru un nou pas pentru care mă simt pregătită. La sfârșiul acestei luni vreau să cer o mărire de salariu și îmi organizez discursul pentru asta”, susține orădeanca.

Ioana spune că a inspirat-o citatul lui Andy Szekely: “Nu poți să fii un lider bun dacă nu ești liber. Nu poți fi liber, dacă nu știi să te exprimi”.

Continuarea o găsiţi aici!

Merci, Andreea Costea şi pentru material, şi pentru poză!🙂

 

 
4 Comments

Posted by on July 22, 2011 in Oradea Toastmasters

 

Tags: , , , , , , ,

4 responses to “Experienţa Toastmasters, şi-n presa locală

  1. Eugen

    July 22, 2011 at 11:02 am

    Congratulation!

    Rectificare absolut necesara: Andy Szekely.
    Pentru fiecare numele este diamantul vietii.
    E musai sa-l pastram.

     
    • Ioana S

      July 22, 2011 at 11:03 am

      Am trimis şi eu mesaj pentru rectificare… sper că se va rezolva! So, ce zici… facem echipă la Oradea, nu-i aşa?🙂

       
  2. daninho

    July 22, 2011 at 4:36 pm

    one word – fru – mos! :))

    na, bravo!😀

     
    • Ioana S

      July 23, 2011 at 9:35 am

      Mulţam fain!😀

       

Leave a Reply

 
