RSS

Not-so Bad Teacher

21 Jul

Joia dimineaţă: scriem despre filmul pe care l-am văzut ieri seară, cu Orange Film. Aseară a fost rândul lui Bad Teacher. Recunosc c-am ajuns la filmul ăsta pentru că n-am prea avut alternativă din lista de filme de la Multiplex, dar la final a fost OK-ish. Comedie cu Miss Cameron Diaz (care nu prea m-a dezamăgit), despre o meserie mult îndrăgită şi la noi: predatul în şcoli. Şi la ei e cam la fel: profesori prost plătiţi, unii neinteresaţi, care-şi fac meseria din inerţie, sau alţii prea zeloşi, prea “devotaţi” cauzei.

Diaz e Elizabeth Halsey, o profesoară care e în sistem doar pentru că n-are alternativă. Nu prea se pricepe la asta, dar până-şi găseşte un “meal ticket” ca să scape de sărăcie, asta e. Proaspăt părăsită de logodnic, cu care stătea doar pentru banii săi, revine în învăţământ. Are o gură mare, pe care scoate doar “perle”, se droghează pe la şcoli, e şi-un pic alcoolică, însă nu dă note mici – singura parte bună. Cursurile şi le ţine cu ajutorul teve-ului. Însă când intră în scenă momma’s boy, care e scăldat în bani şi-n ceasuri şi maşini de firmă, atunci… trece la planul de atac. Cum ăstuia îi plac femeile cu “suflet mare”, Miss Halsey decide să-şi pună implanturi. Da’ ca să faci asta când ai un salar foarte mic, pe care-l cheltuieşti pe beutură şi marijuana, ei bine… tre să recurgi la nişte trucuri: corp are, minte… şi-aia când trebuie. Cert e că atunci când află de bonus-ul pentru profesorul cu cele mai bune rezultate la examinarea naţională, altă apă curge la moară. Nu e o poveste despre cum munceşte ea ca să obţină rezultatele alea, ci tot cu metodele ei bune: îl seduce pe tipu’ cu subiectele… şi restul intră în istorie. Fără nevoie de precizare, rămâne cu cine trebe, şi se dă pe brazdă până la urmă: renunţă la predat, ca să devină consilier vocaţional (tot în şcoală).

Au fost câteva faze la care-am râs binişor… Însă ce nu înţeleg e pasiunea asta mai nouă (zic eu) a americanilor pentru dry humping. Nu e primul film în care-o văd, însă… cu Justin Timberlake în spatele lui Diaz (care-a jucat foarte mişto scena), parcă a fost şi mai cutremurător decât în Going the Distance. În fine, fiecare cu părerea (păsărica) lui. Puncte bonus pentru Jason Segell (cunoscut devoratorilor de seriale din “How I Met Your Mother”), care mi-a plăcut, mai ales pentru “Hold my balls”. La final, mergeţi la ăsta numai dacă e cu reducere biletul. Preţ întreg nu cred c-aş da.😆

 
11 Comments

Posted by on July 21, 2011 in Film. Părerea mea!

 

Tags: , , , , , ,

11 responses to “Not-so Bad Teacher

  1. L.G.

    July 21, 2011 at 12:40 pm

    “Pe a III-a am ars prima tigara/
    In a XII-a am inceput s-o ard pe profesoara” – Cumicu

    Cred ca o sa il vad si eu🙂

     
    • Ioana S

      July 21, 2011 at 12:41 pm

      E OK-ish, cum ţi-am zis… O să râzi😉

       
  2. m@ri@n

    July 21, 2011 at 6:54 pm

    eu nu stiu sa fie in cluj la multiplexuri reducere cu orange. Oricum iti marturisesc ca nu-mi place deloc C. Diaz🙂

     
    • Ioana S

      July 21, 2011 at 11:23 pm

      Păi reducerea asta e la Hollywood Multiplex – care e doar în Oradea şi Bucureşti. Voi aveţi Cinema City, parcă. Acolo nu ştiu ce reduceri au, sincer…

       
  3. Jteph

    July 22, 2011 at 8:27 am

    I did not like🙂

     
    • Ioana S

      July 22, 2011 at 9:10 am

      Well, it wasn’t mind blowing,… da’ am râs oleacă🙂

       
  4. Roxandrei

    July 23, 2011 at 11:55 am

    Care este filmul pe care mi l-ai recomanda sa ma duc?

     
    • Ioana S

      July 23, 2011 at 12:04 pm

      Păi… cam ce ai la cinema?🙂
      Eu am fost la Pinguini, dar Hanna mi se pare interesant. Dacă vrei ceva relaxant, Green Lantern sau eventual Super 8. Să-mi zici la ce-ai fost, şi ce recomanzi!😉

       
  5. Roxandrei

    July 24, 2011 at 1:25 am

    Cred ca ma duc la Pinguini. Te invit sa participi si la concursurile organizate pe blog meu:)

     

Leave a Reply

 
