RSS

#Timisoara – Cesaria Evora, în concert

20 Jul

Ziua de azi s-a îmbunătăţit considerabil din momentul în care am văzut anunţul despre viitorul concert al divei desculţe de la noi din ţară: DA, bine aţi citit, Cesaria Evora vine în concert la Timişoara!🙂

Eu pe femeia asta o ascult de câţiva ani, şi o respect şi o ador, şi-mi doresc de foarte multă vreme să ajung la o cântare de-a ei, mai ales că de câţiva ani a tot venit la noi. Ţin minte că anul trecut am fost la o zi distanţă de-a ajunge la concertul pe care trebuia să-l susţină la Braşov (concert anulat mai apoi din motive de sănătate). Ei bine, de data asta n-o mai ratez, pentru că mi-e frică: vreau să prind magia mornei şi a vocii ei superbe.

Anunţul concertului e în felul următor: Cesaria Evora va concerta în data de 3 octombrie 2011 la Timişoara, în Sala Olimpia, începând cu ora 20. Biletele se găsesc la preţuri începând de la: 100 lei (140 lei, 170 lei, 220 lei) până la 600 lei. Biletele care costă 600 lei sunt în număr de 20, incluzând, pe lângă locurile excepţionale, şi o cină, dupa concert, cu artista. Iată: un motiv în plus să-mi revăd Timişoara dragă şi pe fete. Bonus: Cesaria Evora. Deci, ne vedem în octombrie, garantat!😉

 

*sursa foto: aici

 
1 Comment

Posted by on July 20, 2011 in Evenimente, Timişoara - mon amour

 

Tags: , , , , , , ,

One response to “#Timisoara – Cesaria Evora, în concert

  1. laurentiu

    August 10, 2011 at 11:29 pm

    🙂 am luat bilete. Domnul s-o țină sănătoasă și concertul să se țină!

     

Leave a Reply

 
