RSS

Tineret, mândria ţării

19 Jul

Am să-ncep prin a vă spune că am perioade şi perioade. În care mă simt încă tânără, sau, după caz, destul de babă – evident că decisiv e anturajul. Dar ieşind foarte des prin tentativele de cluburi din micuţul nostru oraş, nu ştiu dacă să mă bucur de peisajul uman care e din ce în ce mai pestriţ. Şi pentru că orădenii (fire comodă – da, v-am mai spus-o, da’ o mai spun, poate vă intră în cap să schimbaţi ceva!!) sunt obişnuiţi să capete totul mură-n gură – la distracţie mă refer – toată lumea se-nghesuie week-end de week-end pe o fâşie: pasajul Vulturul Negru şi str. Vasile Alecsandri. Orice vrei, acolo ai! Cluburile care nu se află în acestea două sunt sortite, pare-se, cvasi-falimentului (sunt prea puţine excepţii de la regula asta, ca să nu se aplice).

Bun, am hotărât ceva: cluburile faine sunt pe Alecsandri/pasaj. Dar acum, o mică privire asupra indivizilor care se aventurează în aceste localuri: ochii au de privit o paletă deosebit de interesantă şi de diversă. De la copilandri pe care-i vezi cu ochelari de soare la 3 dimineaţa şi pahare în mână (mulţi dintre ei sub 16 ani), până la moşulici (nu vă-nchipuiţi ditamai tataia, da’ aşa, bărbaţi trecuţi de 40 de ani) cu piţipoance înfloritoare de mână. N-o să fiu eu mai catolică ca Papa, şi să zic că noi, la vârsta lor, nu ne distram (la tineri mă refer acilea), însă prea de tot au invadat oraşul. E mai ceva ca o puzderie de lăcuste. Da, ştiu, vreţi şi voi să vă distraţi, dar n-au intrat zilele-n sac! Şi noi ne-am distrat, da’ după 18 ani. Iar cluburile parcă-s încântate că au clienţi. Sincer, ăştia-s clienţii care vă fac vouă consumaţie? Nu o dată am plecat dintr-un local pentru că era plin de pici, care aglomerau locul, cu sucuri în mână (în cazul cel mai fericit). Şi nu cred că mai e nevoie să atrag atenţia asupra felului în care arată fetele din ziua de azi: de multe ori, dacă aş sta lângă una de 14 ani, cred că m-ar cataloga pe mine lumea ca având vârsta buletinului. Bine, aici cred că cel mai contrariaţi sunt bărbaţii – cum e oare să dai de băut (sau chiar să duci acasă) o gagicuţă de 14 ani?😆 că la cum arată fetele noastre, lejer le dai peste 20 de ani. Şi-atunci, chiar nu mă mai mir că, intrând într-un astfel de club, printre lumea care se perindă cu sucuri în mână, eu mă simt ca o babă, la cei abia 23 de ani ai mei!😉

 
9 Comments

Posted by on July 19, 2011 in Oradea, te iubesc!

 

Tags: , , , , , , , ,

9 responses to “Tineret, mândria ţării

  1. Ciprian

    July 19, 2011 at 1:25 pm

    hai ma, nu pari asa batrana. nu tre’ sa te simti amenintata, in primejdie. o sa se gaseasca unul si pentru tine

     
    • Ioana S

      July 19, 2011 at 1:34 pm

      Ah, merci. Ştiam io că mai am o speranţă😆

       
  2. zmolem

    July 20, 2011 at 10:21 am

    Mascul la 40 de ani, poarta tricou cu burta si guler ridicat, pantaloni de blugi pana deasupra genunchilor, slapi de guma, si lant greu atarnand la gat. E usor nebarbierit, are o tona de gel puturos in par si se macereaza in tone de after-shave. o prinde pe junioara de 14 ani, o aseaza la el pe genunchi si arunca propunerea:
    -Ei, pisi, ce spui, vii sa te fac o tura cu masina mea de ‘jdemii de euro.?

    A devenit deja un cliseu. Scarbos.

     
    • Ioana S

      July 20, 2011 at 10:22 am

      Scârbos sau nu, ei bine, asta-i realitatea. Doar asta vezi pe “Dorobanţiul” nostru (a.k.a. Alecsandri).

       
    • aNDRIIpOPA

      July 25, 2011 at 11:51 am

      … eu zic aşa: ” o aşează pe genunchi şi aruncă propunerea: îţi dau o bombonică dacă mă laşi să-ţi văd chiloţeii…”

       
  3. L.G.

    July 20, 2011 at 4:41 pm

    Ai precizat cateva motive pentru care nu imi plac cluburile. Daca e vorba de baut, merg intr-o crâşmă sau un birt classic si acolo stiu ca asta e meniul zile. Iar daca e vorba de dansat…eu nu dansez :)) Cat despre dom’şoarele care se imbraca asa de dragut ca niste tarfe dar cand le pui mana pe cur zic ca esti porc, nu merci, “fiţele sunt mai mari ca sânii lor” .

     
    • Ioana S

      July 20, 2011 at 10:14 pm

      True, true… De-asta ştii tu ce ştii… Şi totuşi, mie încă-mi place. Nu ştiu pentru cât timp…

       
  4. aNDRIIpOPA

    July 25, 2011 at 11:48 am

    Te ţii bine pentru vârsta asta….

     

Leave a Reply

 
