RSS

3 accesorii must-have pe caniculă

19 Jul

Yup-Yup. Era vremea şi pentru postarea asta, că prea mă minunez de una singură umblând prin oraş la ore destul de incendiare – când, uitându-mă în stânga şi în dreapta, îmi dau seama de cât de puţină lume se protejează cu adevărat în vreme de caniculă. Între noi fie vorba, mie-mi place căldura. Să fie cât de cald, nenică, doar nu degeaba-i zice luna lui cuptor. Ştiu, există şi oameni care nu o suportă. OK, I get it. Pe ei nu-i uităm, dar dacă nu-ţi pică bine toropeala, de ce nu încerci să te protejezi, fratele meu?! Cum ziceam, mă minunez în fiecare zi de cât de negândiţi pot fi orădenii (nu zic românii, că n-am umblat peste tot, ca să ştiu despre fiecare ce şi cum) când vine vorba de propria protecţie. Eu nu ies din casă fără următoarele 3 accesorii:

  • pălăria de soare (excelentă să ţină de umbră şi, dacă ai părul lung, cu uşurinţă poţi să-l aduni sub ea, şi-aşa bine te răcoreşti apoi);
  • ochelarii de soare – asta-mi place la nebunie – mulţi îi înţeleg drept ochelari de căldură. Nu, dom’le, se poartă oricând e soare afară. Nu mai e nevoie să menţionez, că nu din ăia de la chinezi, cu 5 lei bucata, ci cu niscaiva protecţie reală. Aşa mă distrează să-i văd pe toţi cum se chioresc să vadă cât de cât pe soarele ăsta puternic, ceva de speriat!
  • sticla cu apă. Că e plată sau minerală, o sticlă de juma’ de litru ar trebui să fie nelipsită din geanta/sacoşa oricărui individ care se-avântă pe caniculă.
Bun, şi dacă fără astea 3 nu se iese din casă, următoarea e absolut obligatorie, înainte de plecare: crema cu factor de protecţie solară!! La drept vorbind, văd atâtea feţe pârlite pe stradă, zilnic, încât mă-ntreb: numai piţipoancele carbonizate de solar ştiu că trebuie folosită crema de protecţie?! Duminică, la piscină, le vedeam cum aplicau cu conştiinciozitate uleiuri şi alte minuni, da’ restul?!… Apoi, stai şi te miri de ce-ai făcut la 40 de ani cancer de piele.😦
În rest… se răcoreşte care pe unde. Ba la un pool party, sau la o terasă cu aer d-ăla rece de ţâşneşte din ventilator, ba c-o bere rece pe masă… Aşa că… faceţi bine şi protejaţi-vă, oameni buni. Când vine vorba de propria sănătate, e întotdeauna mai bine să previi, decât să tratezi!🙂
PS: pentru a veni în ajutorul celor ce se-avântă în căldură, Primăria Oradea a pus la dispoziţie, ca în fiecare an, corturile de ajutor!
PPS: foto de pe gugăl.
 
2 Comments

Posted by on July 19, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , , , , ,

2 responses to “3 accesorii must-have pe caniculă

  1. Bogdan mortu.eu

    July 19, 2011 at 4:22 pm

    Eu am 1 accesoriu – MASINA

    nu am nevoie de altceva😀

     
    • Ioana S

      July 19, 2011 at 5:00 pm

      true, true… Dar să nu uităm bietele suflete care n-au!😉
      şi oricum… mie să nu-mi zici că n-ai ochelari de soare când conduci, că nu te creeed!!😛

       

Leave a Reply

 
