RSS

Am fost fericită când:

18 Jul
Am fost fericită când:

Hmm… O nouă leapşă, tot de la Motan, că se pare că el are obiceiul de-a ne transmite leapşa cea de toate zilele. Dar asta-mi place, aşa că mă conformez: mă-ntreabă, de data asta, despre momentele în care am fost fericită. În primul rând, musai tre’ să zic ceva despre felul în care s-a pus problema: “ai fost fericit atunci când…”, fără superlativele atât de des întâlnite în cotidian. Pentru că mie, de exemplu, nu-mi vin în minte momentele alea de maximă fericire. N-am zis, cred, niciodată, “Asta e cea mai fericită zi din viaţa mea!”… şi-asta pentru că au fost foarte multe astfel de zile. Şi pentru că-o o uitucă cu U mare, o să-nşir aci câteva momente d-astea mirifice, în care m-am simţit cu-adevărat fericită! Nu cred că mai are rost s-o spun, dar din copilărie îmi amintesc vag chestii, aşa că “fericirea” va fi doar din asta, mai recentă! Aşadar, am fost fericită după cum urmează:

  • când am intrat la Facultate (momentul ăsta l-a depăşit, în dramatism, pe cel al intrării la liceu… şi altă apă curgea de-acum la moară);
  • când am legat prietenia cu fetele mele din Timişoara (se ştiu ele care-s) – c-a fost un chef, c-a fost de la şunculiţa bănăţeană, cert e că acolo mi-am lăsat părţi de suflet;
  • când am fost la un banal interviu pentru o practică în facultate, şi aşa mi-am găsit primul job ever;
  • când am absolvit şi-am văzut familia acolo, cât de mândră era de mine – priceless!
  • când, mai târziu, am pus prima mea ştampilă de traducător autorizat pe-o foaie de hârtie (mi-am dat seama atunci că a meritat să trec prin toţi cei 15 ani de şcoală);
  • când mi s-a răspuns la zâmbet de către EL. Dar cum sunt o persoană deloc greu de fericit, zâmbetul ăsta încă mai durează…🙂
PS: Raluca şi Eliza, voi când aţi fost fericite tare?🙂
PPS: poza-i de aici
 
4 Comments

Posted by on July 18, 2011 in Leapşa

 

Tags: , , , , , ,

4 responses to “Am fost fericită când:

  1. Maria

    July 18, 2011 at 12:23 pm

    Pentru toate celelalte exista MasterCard. Chiar nu puteti uita de sunculitata aia banateana? :)))) Ok fine!😀
    Love you dude!

     
    • Ioana S

      July 18, 2011 at 12:24 pm

      Exact!😉
      Mery, noi îţi amintim cu drag de şunculiţa bănăţeană… chiar a fost un moment… priceless! Love!

       
  2. Ionut

    July 18, 2011 at 12:48 pm

    Mersi pentru preluarea lepsei, a ieşit un articol minunat, a cât mai multe astfel de momente

     
    • Ioana S

      July 18, 2011 at 12:50 pm

      Să fie! Merci şi eu că te-ai gândit la mine!😉

       

Leave a Reply

 
