RSS

#Oradea s-a răcorit la Pool Party

17 Jul

V-am mai spus eu cât de mult îmi place de cei care se-ocupă de Yellow Submarine şi Yellow Fest? Fac o treabă foarte faină, pentru că iată, în week-end-ul acesta cu temperaturi caniculare au invitat orădenii să se răcorească la un inedit pool party. În Clubul Robinson, undeva pe deal, pe lângă Gara Mare, e o piscină cu apă rece, iarbă verde, mâncare bună, bere ieftină şi soare cât cuprinde. E un loc curat, per ansamblu (cred că-i prima dată când am văzut o baie de ştrand/piscină cât de cât curată!… deci se poate). Eu ştiam de petrecerea de la piscină de ieri, însă abia azi mi-am făcut “curajul” necesar să vizitez locaţia cu pricina, şi tare bine-mi pare c-am făcut-o. De dimineaţă, am luat-o pe Lili şi duse am fost. După oleacă de rătăcire (că deh, aşa-i fără gipies), am ajuns la Clubul Robinson. Lumea n-a fost multă, fix câtă trebuie, muzica a fost de calitate (şi-aia la volumul la care trebuie), cum ziceam: m-am simţit super bine! Felicitări încă o dată pentru idei, şi aşteptăm şi-n continuare party-urile pe care ni le pregătiţi, YS!😉

PS: iată şi nişte poze, că doar am luat şi aparatul să ne tragem în chipuri, fireşte!😆

 
6 Comments

Posted by on July 17, 2011 in Evenimente

 

Tags: , , , , , , , , , ,

6 responses to “#Oradea s-a răcorit la Pool Party

  1. Bogdan Pater

    July 17, 2011 at 9:51 pm

    Va invidiez. Eu am stat la caldura si am lucrat azi.😦

     
    • Ioana S

      July 17, 2011 at 10:09 pm

      Next time. Or the time after that🙂

       

Leave a Reply

 
