RSS

Redescoperirea Moszkvei

12 Jul

Cred că nu sunt mulţi orădeni care să nu ştie de Moszkva Kávézó (sau Cafeneaua Moscova). Situată foarte convenabil, pe strada Moscovei (cum altfel), aproximativ vis-a-vis de Filarmonică, aceasta e una dintre cele mai mişto cafenele pe care le-am vizitat în ultima vreme. Recunosc, n-am călcat acolo decât aseară, pentru prima oară, dar mi-a plăcut foarte mult. Se aseamănă cu multe dintre localurile pe care le-am descoperit în Cluj. E amenajat într-o casă veche (cred, sau poate fi la fel de bine o sală de reuniuni de pe vremea Împuşcatului), dar îmi place faptul c-a venit moda asta şi în Oradea.🙂

Au şi-o sală pentru spectacole (bine, arăta cam dărăpănată, dar lucrul ăsta nu i-a împiedicat pe cei de la Kumm sau Ţapinarii să susţină concerte acolo), şi au şi-o terasă faină de tot, care dă exact înspre şosea, de unde se poate admira destul de plăcut o bucată din arhitectura Oradiei. Plus că preţurile-s şi ele foarte bune, deci motive să vă tot dau, şi veţi merge să (re)descoperiţi şi voi Moscova. Din Oradea!😉

 
6 Comments

Posted by on July 12, 2011 in Oradea, te iubesc!

 

Tags: , , , , , , ,

6 responses to “Redescoperirea Moszkvei

  1. Mircea

    July 12, 2011 at 1:59 pm

    Ai mers in sfarsit in Moszkva? :))
    Eu cand ti-am zis ca e OK, nu ai vrut sa crezi😛

     
    • Ioana S

      July 12, 2011 at 2:07 pm

      Da… dar ştii cum se zice… “Mai bine mai târziu, decât niciodată!”😉

       
  2. Ciprian

    July 12, 2011 at 9:26 pm

    care-s localurile alea din Cj cu care se aseamana? ca poate mai ajung pe acolo si vreau sa beau o apa plata fara zgomot inutil.
    sala unde se canta nu e darapanata, asa trebuie sa arate🙂

     
    • Ioana S

      July 13, 2011 at 8:17 am

      Aaaah, deci sala aşa trebuie să fie. Got it!😉
      Cât despre localuri, mă refeream la faptul că în Cluj multe dintre ele sunt amenajate în case, şi ăsta aducea oarecum a Insomnia (la atmosferă).🙂

       

Leave a Reply

 
