RSS

Ruşinică, ruşinică!

10 Jul

O nouă zi, o nouă leapşă de onorat. De data aceasta, Dan Marius mă-ntreabă cât de firesc poate el, care este momentul în care mă simt ruşinată (asta dacă mai suntem puţini câţiva care să experimenteze sentimentul ăsta…).

Cred că nu mi-e foarte greu să-mi dau seama care-s momentele acelea. Sunt o persoană extrem de încăpăţânată şi orgolioasă, deci probabil că mi-e taaare ruşine când mi se dovedeşte că n-am dreptate. Sau că se poate face treaba altfel (de obicei – mai bine), fără complicaţiile mele absolute. Am noroc doar că de multe ori prefer să mai înghit în sec, decât să mă lansez în dispute. Punctul de vedere mi-l apăr doar când sunt 100% sigură de acest lucru.

Apoi, dacă se-ntâmplă să mai calc în strachini când vine vorba de neatenţie (la job, de câteva ori, mi s-a întâmplat), eh, în momentele alea îmi doresc să se deschidă proverbiala gaură şi să mă-nghită pământul (cu tocuri cu tot). Palpitaţii, adrenalină, stânjeneală maximă: da, le am pe toate. Dar asta o fi natura umană, nu?😉

*sursa foto: aici

 
Leave a comment

Posted by on July 10, 2011 in Leapşa

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
