RSS

Sări pe G+, neamule!

06 Jul

De când s-a lansat (asta cândva săptămâna trecută), Google + a fost pe buzele oricărui media enthusiast din ţară şi din afară. Cum c-o să detroneze feisbuc, o să spargă piaţa, toată lumea se mută pe G+, ce mai, abandonăm tot ce-am avut până acum pentru ceva superior.

Toată lumea era disperată să facă rost de invitaţii (că nu e ca la FB, nu merge pentru oricine, ăştia-s mai exclusivişti), şi twitter-ul vuia de subiectul ăsta zilele trecute. Primii şi eu invitaţia (da, bă, l-am mituit pe PDF să mă invite în partidul G+) şi dă-i şi meştereşte pe-acolo, să văz şi eu cu ochii mei minunea.

Opiniile mele (cu menţiunea că nu le am nici în clin, nici în mânecă cu tehnologia, o folosesc doar – cât mă pricep şi io, maică!) la doar o săptămână de la utilizarea profilului pe G+:

  • e ca facebook, doar că are scrisu’ mai mare😆
  • pui oamenii în cercuri. A încercat şi fb asta, dar nu prea le-a ieşit. Puţini dintre prieteni s-au apucat să-şi facă grupuri acolo (dar s-au lăsat păgubaşi când au fost invadaţi de cereri de prietenie).
  • ai opţiunea să dai “distribuiţi” pe cercuri (adică după ce-ai catalogat oamenii – prieteni, cunoştinţe, abonare – ex. boyfriends – de la muncă – etc. – poţi să alegi cui să arăţi link-ul sau poza. Ain’t that cool?)
  • şmecheria de +1 înlocuieşte “like”-ul atât de familiar
  • ce-aveai dincolo pe “wall” ai aici la “flux” (sau stream cred c-o fi în engleză)
  • lângă flux, mai ai “sparks” – adică domenii de interes (băi, cât detesc platformele de socializare în limba română) şi omniprezentul “chat”
  • n-are mesajele alea “private”. Da’ ţinând cont că toţi tre s-avem adresă de gmail pentru G+, o fi OK, zic
  • ce are, în schimb, e opţiunea de “hangout” (citez: “Distraţi-vă cu persoanele din toate cercurile dvs. utilizând camera web live”), pe care ar fi cazul s-o încerc cât mai curând😉
Momentan, îmi place, şi-o să-mi placă atâta vreme cât îi păstrează aspectul de curat. Apoi, n-are aplicaţiile alea tâmpite ale fratelui mai mare (cel puţin pentru moment), deci m-a cucerit şi cu asta. În rest, om trăi şi om vedea.😉
*poza am furat-o de la el🙂
 
14 Comments

Posted by on July 6, 2011 in Zilnice

 

14 responses to “Sări pe G+, neamule!

  1. István Lipták

    July 6, 2011 at 10:30 am

    Eu mi-am făcut grupurile pe FB când aveam circa 200 de prieteni. Acum, când adaug un prieten sau primesc o cerere de prietenie bag direct în grup și nu mai am probleme
    PS: Un plus pentru G+ (cel puțin deocamdată): nu are reclame😀

     
    • Ioana S

      July 6, 2011 at 10:39 am

      Fain de tine c-ai ţinut cont de faza cu grupurile… Mă gândeam şi eu să-mi updatez setările, da’ cu o mie şi ceva de prieteni… la naiba, e o pierdere de timp😆
      cât despre reclame… io cred că-i doar o chestiune de timp. Sper să ţină ceva mai mult minunea🙂

       
  2. Bogdan mortu.eu

    July 6, 2011 at 3:07 pm

    GOO GLE PLUS
    GOO GLE PLUS

    sariti pe el ca merita😀

     
    • Ioana S

      July 6, 2011 at 3:08 pm

      Already on it!😉

       
  3. zet

    July 7, 2011 at 1:48 pm

    De ce aveti toti cont de g+, si io nu gasesc pe nimeni sa ma invite? De ce? Unii suntem oameni, iar altii oameni inferiori? M-am nascut in partea de internet nepotrivita? Vreau si io pe gpluuuuussss!!!!

     
    • Ioana S

      July 7, 2011 at 1:49 pm

      Păi, ca s-ajungi acolo, trebuie mai întâi s-ai cont de google. Restul… e mega-simplu!😉

       
      • zet

        July 7, 2011 at 2:16 pm

        am cont de google din 2004! mai mult, am cont de google si la serviciu (google app, desi este @firmamea.ro, tot gmail se cheama ca e). Sunt un fan infocat google. Am (avut) si cont de wave. Dar la g+…. pauza. M-a lasat El Goog afara, in frig😦.
        p.s. – ma inviti tu? ;;)

         
      • Ioana S

        July 7, 2011 at 2:17 pm

        Sure, I’ll just google your name😛
        Oh, wait, I don’t have it😆

         
      • zet

        July 7, 2011 at 3:01 pm

        am dat email🙂. ms

         
  4. L.G.

    July 11, 2011 at 1:55 pm

    Nu m-a convins deloc orice am citit despre G+ ăsta. Simplu Marketing, da’ nimic de substanta.

     
    • Ioana S

      July 11, 2011 at 2:06 pm

      O să vezi mai încolo… va fi noua modă a anului!😉

       
    • zet

      July 12, 2011 at 4:53 pm

      E fain. Serios. E facebook regandit. Numa’ inventia cu cercurile face toti banii. Mai vorbim peste 6 luni.
      p.s. – merci ioana pt. invite.

       

Leave a Reply

 
