RSS

Ne machiem şi noi, azi?

01 Jul

Azi o să fie o povestire din ciclul “Dai un ban, da’ stă pe faţă!”🙂 Sau, mai pe înţelesul tuturor, despre cosmeticele muierilor.

Ţin să precizez încă de la început că eu nu mă machiam. Foarte recent am început cu pictatul feţei, şi-asta la insistenţele lui Johnny, colega mea de cameră din Timişoara. În liceu nu aveam decât rimel şi maxim creion negru, şi nici de alea nu-mi aminteam să le folosesc, sau eram prea leneşă să mă trezesc cu 10 minute mai repede (şi să-mi irosesc somnul cel dulce) ca să am vreme de machiat. Toate acestea s-au schimbat drastic, la finalul anului 1 de facultate. Ioana de care vă povesteam mă tot tenta: încearcă asta, ia şi fardul ăsta, hai să te machiez, uite ce bine-ţi stă, eh, the usual. Fata mea avea o trusă de machiaj de ziceai că-i make-up artist profesionist! Şi doamne-ajută, că s-a lipit morala de mine! Mai ales că în vara anului 2008 m-am angajat într-un birou, şi deja nu-mi mai permiteam s-arăt ca vai de lume.🙂

Schimbarea a fost masivă, şi-n vara aceea ţin minte că am început (lucru nou pentru mine!!) să dau banii pe cosmetice. Şi pentru că m-a înzestrat natura cu un ten “mirific”, de care nu-mi băteam prea tare capul până recent, cum v-am zis, am decis să investesc în nişte produse cât de cât OK. Adică ceva mai scumpe. La acneea mea aiurită, nu-mi permiteam să mă risc cu avoane sau oriflame-uri, aşa că tot îngeraşul păzitor Ioana a venit cu soluţia salvatoare: L’Oreal. Am început să folosesc pudra L’Oreal Accord Parfait, aia cu minerale şi minuni, care-a fost o idee chiar bună! Apoi am tot luat pe ele, şi-n curând discipolul a ajuns să-şi depăşească maestrul. Bază, camuflaj, pudră, fard, blush, tuş, o nebunie – nici eu nu ghiceam vreodată că pot exista atâtea! Când mai povestim acum, la telefon, ne distrăm de începuturile mele, şi de ce-am ajuns acum.😆

Dar azi nu e vorba de pudra magică (pentru că între timp am primit interdicţie de la machiaj de la nenea medicul dermatolog – despre păţania aia o să vă povestesc oleacă mai încolo – dar trişez, nah, adică machiez doar ochii), ci despre fardul de ochi, Color Appeal Trio Pro (ăla rozaliu, semnat Laetitia Casta, şi cel verzui, al Aishwaryei Ray). Au fost scumpe când le-am luat, dar Doamne bine-mi pare c-am făcut-o! Azi dimineaţă, la culcare (karaoke-le m-a ţinut până la ora 5 în oraş :lol:), ca o tută ce sunt, am încălcat prima regulă a frumuseţii: demachierea! Dar pentru că aveam doar 2 ore de dormit, am zis că o dată-n viaţă se acceptă… Iar la trezire, 2 ore mai târziu, cum vă ziceam, nu mi-am amintit că-s machiată. Munca-i muncă, doar e finele lunii, şi agitaţie maximă, şi când, în sfârşit, am şi eu vreme să dau o fugă la baie, mă uit în treacăt în oglindă: machiajul ochilor: intact. Am aprins lumina, să văd mai bine, dar aşa era: acolo, toată spoiala pe ochi, cum o pusesem eu aseară! Ceea ce mă face să mă felicit c-am investit în fardurile astea scumpuţe (da, nu-s cele mai scumpe, există bombe şi mai şi) şi evident, să mă mustre puţin conştiinţa că nu m-am demachiat la culcare…

Fetelor, voi de care cosmetice sunteţi mulţumite până peste poate? Do share some goodies!😀

PS: John, this one’s for you! Love!

*sursa foto: gugăl

 
4 Comments

Posted by on July 1, 2011 in Personal

 

Tags: , , , , , , , , , ,

4 responses to “Ne machiem şi noi, azi?

  1. sana

    July 24, 2011 at 3:14 pm

     
    • Ioana S

      July 24, 2011 at 4:49 pm

      Super tare! Am şi eu foarte multe prietene care o folosesc🙂

       

Leave a Reply

 
