RSS

De ziua mea…

29 Jun

… îmi place să fie soare şi căldură (nu cum e anul acesta! :(). Multe grade în termometre, că doar e vară, ce naiba?! Orice-ar fi, azi mă trezesc cu zâmbetul pe buze! Ador să mă trezească lumea din somn cu telefoane şi mesaje, la care răspund cu cel mai mare drag, poate şi pentru că sunt un (d)răcuşor ceva mai narcisist, ete de-asta!😉

Îmi face plăcere să primesc cadouri şi surprize – cu condiţia să nu fie prea surprize (adică îmi place să deţin controlul, aşa că sugerez, ca o drăguţă ce sunt – că poate ai face mai bine să-mi iei cartea AIA decât cea pe care voiai tu, de fapt). Mi se trage de la faptul că-s un fel de control freak, dar asta e, mă mândresc cu asta! E ziua-n care ador să fiu centrul atenţiei, mai mult ca niciodată (da, cei ce mă cunoaşteţi personal… ştiţi că mă cred buricul pământului – prove me wrong and maybe, just maybe, I might change my mind). Flori nu prea mi-a cumpărat lumea, de parcă scrie la mine pe frunte că-mi doresc cărţi şi bijuterii, dar sincer, ador şi florile!! Un fir de ceva mărunt, acolo, nu dă rău, chiar deloc! De fapt, îmi iau eu singură, când mă loveşte dorul (pentru că merit!).😉

Pentru că e sărbătoare azi (FYI: Apostolii Petru şi Pavel), în copilărie mă “chinuiau” ai mei cu “Dar, Ioana, noi Pavelina voiam să te botezăm… Sau Petronela”. Şi aşa mi s-a acrit de numele astea două, dar ce să fac, cred că la rândul meu o să-mi distrez copiii cu gluma asta…😆 Iar când vine vorba de ceea ce nu-mi place… ei, am o listă şi-acilea: nu-mi place să muncesc de ziua mea (întotdeauna îmi iau liber, mai mult sau mai puţin legal, pe cât se poate). Sau să dau examene de ziua mea (la capacitate şi în sesiune am scăpat, dar bac-ul m-a prins cu română – scris). E groaznic să stau cu stres sau cu rapoarte sau mai ştiu io ce, când aş putea să mă relaxez (chiar şi făcând nimic – ceea ce rareori fac!). Nu-mi mai place să aud veşti triste, despre accidente sau decese. Nu azi (am o traumă din copilărie, când un unchi a murit şi-a fost îngropat chiar de ziua mea, şi nimeni nu şi-a amintit de mine – cam dramatic, dar aveam 8 ani, şi m-a cam marcat treaba asta!)…

Dar destul cu lucrurile neplăcute pentru că azi e ZIUA MIA!! (prietenele din Timişoara sunt, cred, marcate de felul meu conştiincios de a marca marele eveniment cu 3 luni înainte şi 3 după, just in case they forget! ;)). Dar ne-am distrat de fiecare dată, aşa-i, fetelor? Cu bune, cu rele, cu baia-surpriză din anul 1 (doamne, ce mult mi-a plăcut), cu beţia trasă cu băuturile alea verzi oribile, dar absolut delicioase (thanks, Mery, nu te uit!) sau tortul de fructe mâncat în tăcere, la 12 noaptea, pe semi-întuneric, să nu trezim colega!😆

Aşa că… 23, bine ai venit! Promit să te fac să fii memorabil, la fel ca ceilalţi dinaintea ta!🙂

PS: tot ce scrie-n poza de mai sus e foarte adevăraaat! Sunt toate alea, şi ceva în plus!😉

PPS: La Mulţi Ani tuturor celor ce poartă numele Sfinţilor Apostoli Petru şi Pavel!🙂

 
4 Comments

Posted by on June 29, 2011 in Evenimente, Prieteni

 

Tags: , , , , ,

4 responses to “De ziua mea…

  1. Maria

    June 29, 2011 at 7:39 am

    🙂 Ce bine ca-ti mai amintesti din cand in cand de mine :)). Mai ca-mi dau lacrimile cand te apuci asa sa povestesti de amintiri din studentie…mi-e atat de dor de tine si as fi vrut enorm sa fiu acum langa tine, dar sunt convinsa ca sunt altii care te iubesc si te cadorisesc acum. Mie, dupa cum stii imi place sa fiu originala, si o sa fiu langa tine dupa ce a trecut ziua ta😀
    Stresul meu drag si stresant….iti doresc carari de duc spre fericire, zambete adevarate si rasete si mai si, o iubire sincera si profunda(adica, vorba bunicii, un barbat bun care sa nu te bata), o aniversare care sa le intreaca pe toate celelalte, chiar daca noi cele din Timisoara nu suntem langa tine, un 23 mai intelept, dar in acelasi timp mai nebun, niste banuti acolo sa nu simti ca-ti lipsesc pantofi sau rochii de vara, niste aprecieri de la cine trebuie in legatura cu munca ta, dar si cu creatiile virtuale, soare astazi pe cer si-n fiecare zi in inima. Eu sunt langa tine, cu gandul deocamdata, si cu toata sustinerea mea!
    TE IUBESC! LA MULTI ANI, STRES !

     
    • Ioana S

      June 29, 2011 at 7:44 am

      OH MY GOD!!
      Cea mai frumoasă urare ever!! Doamne, Mery, în momentul ăsta mai c-aş da naibii şi munca la o parte, şi-aş veni să te îmbrăţişez…
      Dude, I love you too!! :*
      And thank you… It means the world to me that I have you in my life!🙂

       
  2. L.G.

    June 29, 2011 at 10:34 pm

    raman tot cu idea mea: numele cel mai bun era Petrila🙂
    hai, La multi ani ! :*

     
    • Ioana S

      June 30, 2011 at 7:08 am

      bine, mă, s-a înţeles!😉
      merci încă o dată pentru cadou… şi urare! :*

       

Leave a Reply

 
