RSS

Ce simt când beau o ceaşcă de cafea?

28 Jun

Mă-ntreba nenea Motanul ce simt eu când beau o ceaşcă de cafea… ei bine, răspunsul e unul tare anost, pentru că nu simt NIMIC, şi asta din pricină că nu beau cafea!😆

Asta nu-nseamnă că n-am încercat, oh, din contră! Am luat o guriţă într-o noapte, ca să stau trează la Oscaruri, şi cafea m-am făcut… Am stat trează noaptea aia, apoi toată ziua următoare, fără măcar să clipesc sau să casc. Am decretat că treaba-i prea periculoasă pentru mine, aşa că am pus-o deoparte de-atunci! Şi oricum, la câtă energie am, pentru moment, atâta mi-ar lipsi: cafeaua (prietenii, ştiu, iarăşi, de ce!). Şi-n plus, mă irită la culme gustul amărui. Da, am pus zahăr, frişcă, lapte, de numa’ cafea nu ziceai că e, şi totuşi simt gustul amar. De la miros, aş bea-o într-o clipită. Dar acuma, eu ce să fac? Cred că o las pentru vremea când voi fi ceva mai “matură” (a.k.a. mai fără energie).😉

În schimb… nu refuz niciodată o invitaţie la ceai! Am avut, recunosc, şi cu ceaiul nişte păţanii (insomnii groaznice de la ceai negru, pentru că, deh, asemenea cafelei, şi-ăla e doldora de cofeină, şi mi-a luat ceva timp până m-am trezit la realitate, să opresc “sursa”), dar rămâne în topul preferinţelor. C-o fi alb, sau negru, de fructe, verde, roşu, cu lămâie, cu lapte, miere, sau mai ştiu eu câte şi mai câte, it’s the best şi nu renunţ!😉

Aşa că, vă-ntreb şi eu la final: ce simţiţi când beţi prima ceaşca de cafea (sau ceai) dimineaţa?😀

 
8 Comments

Posted by on June 28, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , , , , ,

8 responses to “Ce simt când beau o ceaşcă de cafea?

  1. The Fan

    June 28, 2011 at 8:59 am

    Interesant… ceaiul (negru, dar și verde) conține mai multă cafeină ca o cafea medie…
    Să răspund la întrebare: dimineața prefer o ceașcă de cafea, neagră și fierbinte ca o dansatoare braziliană.
    Prima gură îmi deschide ochii, a doua gură îmi trezește simțurile, a treia gură îmi reduce ridurile și cearcănele de sub ochi😀

     
    • Ioana S

      June 28, 2011 at 9:31 am

      O fi având ceaiul negru mai multă cofeină… da’ are gustul mai bun!😆

      În rest… faină treaba cu brazilianca😀

       
  2. Ionut

    June 28, 2011 at 9:03 am

    😀 bun articolul, m-ai luat pe nepregătite, păi ar trebui să te apuci de beut cafea să intri in rândul dependentilor =))

     
    • Ioana S

      June 28, 2011 at 9:32 am

      Poate… dar eu mai stau puţin, că deocamdată îs prea energică!😆

       
      • Ionut

        June 28, 2011 at 9:33 am

        =)) eu mi-am pierdut din energie cu muuult mult timp in urma

         
      • Ioana S

        June 28, 2011 at 9:34 am

        Asta-i din ciclul “Moşule, ce tânăr eşti!”?😆

         
  3. L.G.

    June 28, 2011 at 10:50 am

    In cazul meu: cafea si tigara. Combinatia clasica🙂 Evident, mereu excesele mi-au facut cu mana si s-a ajuns la cafele (+5) si un pachet pe zi.

     
    • Ioana S

      June 28, 2011 at 10:56 am

      Graţi, nu-ţi bate capul… Suma viciilor e mereu constantă… dacă nu e vorba despre cafea şi ţigări…😉

       

Leave a Reply

 
