RSS

Cum a fost: PREMIERĂ eu n-am curaj

26 Jun

Iată că după agitaţia din week-end am ajuns şi eu, în sfârşit, să am o clipă de răgaz, şi să vă povestesc cum a decurs lansarea scurt-metrajului nostru, “eu n-am curaj”.🙂

De la stânga la dreapta: Răzvan Vicoveanu, Ciprian Ciuciu, eu şi Marcel Adorjan

De la stânga la dreapta: Răzvan Vicoveanu, Ciprian Ciuciu, eu şi Marcel Adorjan

Lume multă şi pestriţă s-a adunat vineri seara, la Sala Arlus (sau Casa de Cultură a Municipiului) să vizioneze mult-aşteptata peliculă. Programul a început pe la ora 8, cu o scurtă prezentare din partea lui Ciprian Ciuciu a celor ce urma să le vizionăm, şi rapid s-a dat drumul la show. Au început cu un număr de magie Eduard şi Bianca, iluzioniştii pe care lumea îi cunoaşte de la “Românii au talent”, iar aceştia au antrenat publicul, reuşind să facă un spectacol fain. Pe urmă, a venit rândul lui Sebi Lupu, care-a făcut un mic sketch din rolul prezentat la Artemotion, “Nu-s parale-n buzunare”. Publicul s-a distrat, s-a râs bine, a fost OK. Dar deja se simţea în aer faptul că nu mai era prea multă răbdare în rândul lor… Aşa că trebuia să dăm drumul la film.🙂

Am citit mult în presă despre ce s-a scris, şi sincer… m-aş bucura ca un sfert din cei prezenţi să fi înţeles despre ce-a fost vorba. S-a muncit din greu la film, la realizarea acestuia, iar întreaga echipă merită aplauze pentru iniţiativă. Subiectul a fost unul delicat, şi deloc comod… cum să faci să ambalezi frumos un subiect tabu precum masturbarea? Eu zic c-a fost o tentativă reuşită, şi din nou, sper că lumea a priceput, cât de cât, că nu era o comedie cu final fericit, made in Hollywood. Un om chinuit, care nu are curaj nici în faţa propriilor gânduri şi nici în propria imaginaţie să-şi dea drumul, să-şi permită să fie fericit. Cred că sunt mulţi în această situaţie, şi poate n-ar strica un minut-două de auto-analiză. Zic, doar.

PS: dorim să le mulţumim încă o dată celor ce ne-au fost alături: proiectul n-ar fi reuşit fără sprijinul tuturor!😉

PPS: poze ne-au făcut Remus Toderici şi Sebi Tonţ. Mulţumim!🙂

sursa foto: Remus Photography

Later edit: iată, trailerul a apărut, în sfârşit, pe youtube!😉

 
2 Comments

Posted by on June 26, 2011 in Evenimente

 

Tags: , , , , , , , , , ,

2 responses to “Cum a fost: PREMIERĂ eu n-am curaj

  1. Raluca Moisi

    June 27, 2011 at 10:38 am

    Bravo! Bravo! Bravo!
    Mi-ar fi placut sa fiu acolo, sa aplaud si sa va felicit personal pentru ceea ce ati realizat!

     
    • Ioana S

      June 27, 2011 at 10:39 am

      Mulţumim frumos, sweetie! :*
      Lasă… poate îţi faci drum prin Oradea când lansăm filmul pe DVD!😉
      miss you >:D<

       

Leave a Reply

 
