RSS

Cântecul MEU

22 Jun

Azi am avut un început de zi fabulos (prietenii ştiu de ce!), şi pentru că-i soare afară, şi am rămas înc-un pic în pat, la căldurică, şi-am primit o vizită de la EL, apoi am ieşit în stradă să văd cât e de cald şi am gustat o bucăţică de ciocolată… ei bine – toate astea s-au combinat într-un început de zi minunat.🙂

Încercând să găsesc o melodie care să meargă foarte bine cu starea de spirit (total opusă faţă de ieri, când eram slightly depressive – I blame it on the cloudy weather), eram pe youtube prin favorites, şi numa’ nu-mi ieşea căutarea… Asta ar merge, asta am postat-o de prea multe ori, eh, de asta nu ştie nimeni, n-are sens – şi tot aşa, până mi-am amintit de “Your Song”! Cântecul tău, mi-am zis…

Da, pentru că în secret visez ca cineva să-mi compună şi mie, cândva, un astfel de cântec, sau să mi-l dedice măcar, da’ mai este vreme (cred!). Îmi place atât în interpretarea lui Alessandro Safina cu Elton John, cât şi în aceea mai specială a lui Ewan McGregor, din Moulin Rouge.🙂

Cântecul a fost compus de Elton John şi a fost inclus pe cel de-al doilea album al artistului, apărut în 1970. A fost cântat, de-a lungul timpului, de o sumedenie de artişti, printre care Alessandro Safina, Rod Stewart sau Ellie Goulding.

Vă las cu această melodie, dorindu-vă să aveţi şi voi o zi cel puţin la fel de splendidă! Toate cele bune!😉

(PS: my mood-swings are the ones that made me famous among my friends, don’t be surprised).

 
4 Comments

Posted by on June 22, 2011 in Să gândim roz!

 

Tags: , , , , , , , , ,

4 responses to “Cântecul MEU

  1. Roxandrei

    June 24, 2011 at 10:30 am

    Moulin Rouge este una dintre muzicalurile mele preferate alaturi de Chicago. Sper ca atunci cand citesti mesajul meu te voi prinde intr-o stare creativa pentru ca vreau sa te invit sa participi la un concurs organizat de noi. Cautam o doctorita in amor care poate sa le dea tinerilor sfaturi despre cum sa seduca o femeie.

     
    • Ioana S

      June 25, 2011 at 2:03 pm

      Şi mie-mi place Moulin Rouge, chiar foarte mult!😉
      În ceea ce priveşte sfaturile şi seducţia… mă tem că aici nu-s expertă, dar mă gândesc eu la ceva!🙂

       
  2. Raluca Moisi

    June 28, 2011 at 8:18 am

    Transmiti fericire prin toate semnele de punctuatie ale acestui articol! Ma bucur tare pt tine >:D<

     

Leave a Reply

 
