RSS

YellowFest: Cum a fost

19 Jun

OK, s-a terminat. Un festival organizat de Yellow Submarine, primul de acest gen în Oradea, a reuşit să strângă niţică lume şi să facă gălăgie şi-n nord-vestul ţării, zic. Acuma, să vă povestesc cum am văzut eu Yellow Fest.😉

Vineri am fost anunţaţi cu toţii că Paraziţii vor începe show-ul. Orientativ, pe la ora 9. That didn’t happen. Au ajuns pe la 10 şi ceva, aproape 11. Îi înţeleg, n-au prea avut în faţa cui să cânte. Prezenţa a fost cam slăbuţă – deşi se preconiza că festivalul începe la ora 19. Eu am fost acolo încă de la ora 20, şi tot am avut ce aştepta. Dar au venit, şi-au făcut şi show. Toţi orădenii au cântat la unison cu ei, efecte de laser, pirotehnice, nah, chiar a fost o apariţie senzaţională. Apoi, după ei urmau DJ-ii. Dar ca prin farmec, orădenii au dispărut. Eu am mai stat să-i prind pe Lassaria şi Eftimie, dar pe la ora 2 şi ceva am plecat şi eu. Lumea deja se împuţinase consistent. Asta nu-mi place deloc la orădeni: vii la un festival doar pentru un număr, şi-apoi salut, ai plecat? Bun, înţeleg că nu-s din aceeaşi categorie muzicală, că una e s-asculţi hip-hop, şi cu totul alta e să-ţi bubuie Lassaria, but still… Vorba unui amic “e greu să-i distrezi pe orădeni”.

Sâmbătă, în schimb… a fost cu totul şi cu totul altceva: erau deja nume unul şi unul, iar lumea nu s-a lăsat aşteptată: Gemini Bros au deshis parada, apoi Guess Who cu un mega-show, ROA – care pot să zic că mi-au plăcut neaşteptat de mult şi la final, the icing on the cake: Şuie Paparude. Am mai stat la Gojira, şi-apoi am plecat şi eu, dar chiar s-a lăsat cu distracţie, am dansat până târziu în noapte. Lume a fost, show a fost: nimic de care să ne plângem.

Cât despre organizare: impecabilă. Au dorit să facă un festival despre care să vorbească lumea, şi au reuşit. Preţul a fost OK, mâncarea şi băutura iarăşi bine, s-au descurcat pentru primul festival de acest gen. Şi-mi place că, în sfârşit, cineva are “cojones” să facă şi Oradea cunoscută pe harta festivalurilor din România. Vorba celor de la Şuie: Sperăm ca Oradea să fie şi ea pe această hartă, alături de Timişoara şi Cluj, cu-ale lor TMBase sau TIFF, iar YellowFest să fie marca noastră. Să-i obişnuim pe orădeni cu distracţie adevărată, nu doar stat sâmbăta la terase, la observat lumea şi-atât. Şi mai ales, să se obişnuiască şi cu plătitul pentru distracţie, că prea ne-am anchilozat cu “concert pe gratis de la Primărie”. Despre locul unde s-a ţinut: mie mi-a convenit. Un pic în afara oraşului, dar tocmai aşa şi trebuie. Şi cum stau în apropiere, se-auzeau, târziu în noapte, beat-uri de la festival. Loved it!😉

Cam atât despre prima ediţie. Mie mi-a plăcut şi sper ca experienţa să se repete, să devină un festival la care să vină şi vecini din alte oraşe! Felicitări încă o dată organizatorilor! Ne place-place-place!😉

PS: poze s-au făcut, cu droaia, găsiţi pe partyoradea.ro o sumedenie!🙂

 
8 Comments

Posted by on June 19, 2011 in Evenimente

 

Tags: , , , , , , , , , ,

8 responses to “YellowFest: Cum a fost

  1. Rocksy

    June 19, 2011 at 10:32 am

    Poze de la Guess Who facute de tine ai ? Postezi pe undeva ?😀

     
    • Ioana S

      June 19, 2011 at 10:38 am

      Sorry, honey, n-am apucat să fac poze. Eram prea ocupată să dansez şi să cânt😆
      Dar găseşti aici poze foarte mişto!😉

       
  2. m@ri@n

    June 19, 2011 at 12:35 pm

    La Guess Who as fi mers si eu🙂. Pe la noi in week-end a fost IRAF-ul. Atmosfera oarecum medievala a fost buna iar muzica super ok .

     
    • Ioana S

      June 19, 2011 at 3:38 pm

      La IRAF aş fi mers şi eu, da’ mi-am tot căutat (fără succes) cazare ieftină pentru Cluj. Ador festivalul, de când era în Timişoara… Sper că te-ai distrat, şi la noi a fost mişto!😉

       
  3. m@ri@n

    June 19, 2011 at 11:07 pm

    a fost misto. am vazut doar Mitsoura (ca eram pe fuga) dar mi-au placut! data viitoare poate te ajut si-ţi gasesc cazare ieftina🙂

     
    • Ioana S

      June 20, 2011 at 7:52 am

      Ar fi super!😉

       

Leave a Reply

 
