RSS

PREMIERĂ eu n-am curaj

16 Jun

Nu-i aşa că sunteţi curioşi să aflaţi ce s-a întâmplat cu proiectul început în ianuarie, anul acesta? Dacă vă amintiţi bine, pe la finele lui ianuarie vă rugam să ne sprijiniţi într-o acţiune ceva mai neobişnuită: strângeam fonduri pentru un scurt-metraj. Ceva-ceva s-a strâns (şi vă mulţumim încă o dată pentru participarea în număr atât de mare), iar acum e momentul să scoatem prăjiturica din cuptor!🙂

Evident, avem iarăşi nevoie de ajutorul vostru, la premieră. Vineri, în data de 24 iunie, începând cu ora 19:30, vă aşteptăm la Casa de Cultură a Municipiului Oradea (Sala Arlus din Piaţa Ferdinand) pentru marea PREMIERĂ: eu n-am curaj. Invitaţiile costă 10 lei, le puteţi procura de pe Facebook, de pe pagina evenimentului, sau chiar de-aici, scriindu-mi mie câte să vă rezerv!😉 Vă pregătim, la fel ca data trecută, un program artistic variat, iar la final veţi putea povesti cu actorii, sau producătorii, să vedeţi ce şi cum!😀

Subiectul? Hmm… v-am mai zis-o, e unul tabu. Unul chiar foarte tabu, dacă-mi permiteţi. Dar vrem să vedem cât de deschişi la minte sunt spectatorii orădeni, şi publicul, în general! Şi nu vă zic mai multe, vă aştept la premieră!😉

PS: avem şi trailer, îl puteţi vedea AICI! (până la o viitoare uploadare pe youtube)

 
6 Comments

Posted by on June 16, 2011 in Evenimente

 

Tags: , , , , , , , , , , , ,

6 responses to “PREMIERĂ eu n-am curaj

  1. m@ri@n

    June 16, 2011 at 12:17 pm

    sper sa aveti sala plina.l-as vedea si eu dar nu am cum sa ajung.

     
    • Ioana S

      June 16, 2011 at 12:52 pm

      Mulţumim!🙂
      Cine ştie, poate ajungem noi cu el la tine, sau îţi trimitem un dvd!😉

       
  2. Eliza

    June 16, 2011 at 9:36 pm

    Te rog să-mi rezervi 3 invitaţii Mersic.😀

     
    • Ioana S

      June 17, 2011 at 7:51 am

      Super! S-a făcut, Eliza!😉

       
  3. Carina

    June 22, 2011 at 8:28 am

    Vreau si eu una. Multumesc

     
    • Ioana S

      June 22, 2011 at 8:29 am

      Sigur, Carina!🙂

       

Leave a Reply

 
