RSS

Şi-am încălecat pe-o şa…

13 Jun

şi o să vă povestesc azi despre fabuloasa aventură cu “Columbitzele”!😉

Probabil că aţi observat, orădeni, voi ce vă duceţi veacul prin centru şi prin sub-pasaj, mai exact, nişte biciclete în faţă la Columbus Cafe. Şi mai mult ca sigur, v-aţi întrebat ce-o fi cu ele… Ei bine, iată despre ce e vorba: echipajul Columbus a lansat în această vară un proiect de “Free Bike Sharing”! Ce idee minunată! Toţi clienţii Columbus pot închiria, pe o perioadă de maxim 6 ore, o bicicletă, cu condiţia să aibă un buletin asupra lor, pentru completarea datelor din formular. Atât de simplu, şi bicicleta e a voastră!

Eu am ţinut-o aproximativ 3 ore, timp în care m-am plimbat prin parcul central, apoi Corso, pe la Crişul, Decebal, Ioşia Nord – podul de pontoane, iarăşi Decebal, Maniu, parcul Bălcescu, ce mai… un adevărat tur al Oradiei pe două roţi! Bicicleta s-a comportat admirabil, frânele au mers bine, iar frica mea iniţială s-a evaporat treptat… Mi-a plăcut că azi, fiind zi liberă (ergo mai puţin trafic), am avut tot oraşul să ne plimbăm pe unde-am vrut! Abia aştept să repet experienţa! Iar voi, cei ce n-aţi fost încă, nu ezitaţi!😉

This slideshow requires JavaScript.

 
8 Comments

Posted by on June 13, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , , , , ,

8 responses to “Şi-am încălecat pe-o şa…

  1. Eliza

    June 13, 2011 at 5:39 pm

    …şi ne-ai spus povestea aşa!😛
    Eu tot visez să-mi găsesc pălăria perfectă de vară, pe care s-o asortez tricoului marinăresc şi să fiu”une fille française”.😀

     
    • Ioana S

      June 13, 2011 at 5:40 pm

      Eu mi-am luat deja pălărie de vară… dar nu-i practică deloc când te dai pe biţă, că-ţi obstrucţionează vederea!😆
      Nu mai aştepta… că timpul tace şi trece.

       
  2. Dorin

    June 13, 2011 at 5:42 pm

    Da nu ai mentionat cu cine ai fost cu columbita.😀

     
    • Ioana S

      June 13, 2011 at 5:43 pm

      Cu prietena mea, Teodora!😉
      Curiosule😛

       
      • Dorin

        June 13, 2011 at 5:46 pm

        Asa da. 🙂

        haha

         
  3. tibirtLittle Box

    June 13, 2011 at 10:25 pm

    Hihi… eu fix azi ma uitam sa-mi iau bitza…. dar mai trebuie sa strang niste bani ;))

    De altfel, ideea columbiana e foarte tare. Deja are reusita, din cate vad🙂

    PS: cum fu la Ramada sambata? vreoiam sa ma duc dar am lucrat pana la 11 noaptea…. nasol

     
    • Ioana S

      June 13, 2011 at 10:27 pm

      E super ideea, mă bucur c-au avut-o!😀
      Cât despre Ramada, n-am ajuns… o urgenţă stomatologică m-a ţinut acasă😦

       

Leave a Reply

 
