RSS

Cum a fost: Scrântitul de Jourdain

10 Jun
Cum a fost: Scrântitul de Jourdain

Dacă zilele trecute vă scriam să vă invit la o comedie spumoasă, numai bună pe caniculă, ei bine, azi vă scriu să vă spun cum a fost! Aşa cum bănuia şi Graţian, a fost cald în micuţa a Teatrului Arcadia, plină-ochi de părinţii şi prietenii tinerilor actori de la Trupa de Teatru Magne. Am găsit, cu chiu-cu vai, locşoare în sală, şi am aşteptat începerea spectacolului.

N-au întârziat mult, şi aşteptata comedie s-a desfăşurat sub privirile noastre. O piesă scrisă de Mihail Bulgakov, ca un tribut pentru faimosul rege francez al comediei, Molière. Se vede că s-a muncit mult, actorii au fost pregătiţi iar sala i-a răsplătit cu aplauze la scenă deschisă. S-a râs bine, şi le mulţumesc pentru că mi-au înseninat seara de joi.

Nu-i cunosc pe mulţi dintre actori (majoritatea elevi la liceele din oraş), însă sunt sigură că sunt pe drumul cel bun pentru o carieră în domeniu! Au avut o prestaţie excelentă! Vă invit să vedeţi “Scrântitul de Jourdain”, durează aproximativ 45 de minute, şi este o comedie uşoară, pe placul tuturor!🙂

Vă las cu o galerie de poze (de o calitate ceva mai slăbuţă de data asta, pentru că nu voiam să-i bliţez pe actori – eu stând în rândul 1). Enjoy!🙂

This slideshow requires JavaScript.

 
2 Comments

Posted by on June 10, 2011 in Teatru. Părerea mea!

 

Tags: , , , , , , , , ,

2 responses to “Cum a fost: Scrântitul de Jourdain

  1. Dorin

    June 10, 2011 at 6:36 pm

    O data am fost si eu la teatrul asta. Si atunci am fost pe scena.

     
    • Ioana S

      June 12, 2011 at 12:30 pm

      Of, modestule care eşti!😆

       

Leave a Reply

 
