RSS

şi era tot GALBEN!

09 Jun

Una scurtă, despre fenomenul meteo deosebit de drăguţ ce s-a abătut asupra Oradiei aseară, înainte de apus. După o ploaie scurtă de vară, cu stropi mari, a cărei victimă am fost şi eu, iată că la puţin timp după aceea cerul oraşului s-a făcut, nici mai mult, nici mai puţin, decât GALBEN.

Bine-bine, prima mea teorie ar fi că cineva, acolo sus, ar fi ascultat melodia mea preferată de la Coldplay, şi ar fi vrut să-mi facă o surpriză (că tot vine ZIUA MIA!), dar nu cred c-o fi asta. Alţii au zis că-i de la YellowFest, sau aniversarea de un an a Yellow Submarine, că tot vine acuş, peste noi. Alţii, mai fani cooking a la Hădean, au zis că sigur cerul o fi mâncat ceapă şi acum i-e rău… iar fanii House au zis clar: the sky is having a kidney failure.😆

Atâtea presupuneri, dom’le, pentru un fenomen atât de drăguţ… Da’ acuma, ca să nu mor proastă: îmi zice şi mie cineva de ce-a fost ieri cerul galben? Mulţam anticipat!🙂

PS: poza-i făcută de Miri, că ea a fost mai rapidă la pus mâna pe aparat! (Iar eu nu mi-am găsit bateriile, apoi încărcătorul, apoi s-a înnoptat! :D)

 
11 Comments

Posted by on June 9, 2011 in Să gândim roz!

 

Tags: , , , , , , , ,

11 responses to “şi era tot GALBEN!

  1. m@ri@n

    June 9, 2011 at 8:54 am

    Nu le am cu fenomenele astea, dar tind sa-ti dau dreptatea – se auzea pe acolo, pe sus Coldplay.

     
    • Ioana S

      June 9, 2011 at 9:08 am

      Aşa-mi place şi mie să cred!🙂

       
  2. Eliza

    June 9, 2011 at 9:32 am

    Nu contează motivul, important că era galben!😀😀😀 :X

     
    • Ioana S

      June 9, 2011 at 9:37 am

      Hai, tu, mi-a plăcut şi mie, da’ tot vreau să ştiu de ce era galben😆

       
  3. Eliza

    June 9, 2011 at 9:51 am

    Cred că are legătură cu reflexia luminii întrepătrunsă de picăturile de ploaie. Ca şi atunci când se formează curcubeul, numai că atunci era apusul şi s-a împrăştiat culoarea.

     
  4. Dorin

    June 9, 2011 at 1:59 pm

    Cerul nu a fost galben, norii au fost galbeni.🙂

     
    • Ioana S

      June 9, 2011 at 2:00 pm

      bine că eşti TU deştept!😛

       
      • Dorin

        June 9, 2011 at 2:01 pm

        Pai ?😆

         
      • Ioana S

        June 9, 2011 at 2:02 pm

        Ţi-oi zice eu, într-o zi! :)))

         
  5. Miri

    June 9, 2011 at 5:20 pm

    bine bine, dar e liver failure🙂

     
    • Ioana S

      June 9, 2011 at 5:25 pm

      ce ţi-e şi cu fanii ăştia House MD😆

       

Leave a Reply

 
