RSS

Hai la teatru!

07 Jun

Ştiu, ştiu, e foarte cald afară (cel puţin aşa zic unii) dar cum ar fi dacă ne-am răcori cu o comedie spumoasă?🙂

Tinerii actori de la Trupa de teatru Magne din Oradea ne invită, aşadar, joi, la o seară în care vom râde pe săturate. Comedia se numeşte “Scrântitul de Jourdain”, şi a fost scrisă de romancierul rus Mihail Bulgakov.

Acuma, eu am mai fost să-i văd în “Acul cumetrei Gurton”, şi mi-au plăcut foarte mult. Merită!😉 Aşa că ne vedem: joi, de la ora 20, la Teatrul Arcadia, la “Scrântitul de Jourdain”. Preţul unui bilet e 4 lei.

 
4 Comments

Posted by on June 7, 2011 in Evenimente

 

Tags: , , , , , , ,

4 responses to “Hai la teatru!

  1. Gratian

    June 7, 2011 at 6:02 pm

    cam micuta sala de la Arcadia si am impresia ca va fi cald, mult prea cald…

     
    • Ioana S

      June 8, 2011 at 7:43 am

      Tot ce-i posibil… Dar mă gândesc că nu ţine mult piesa!😉

       

Leave a Reply

 
