RSS

Căldură mare, monşer!

06 Jun

Se-anunţă zile caniculare, la Oradea, în perioada viitoare, (temperaturi de peste 30 de grade), ceea ce nu poate decât să mă bucure, pentru că ADOR CĂLDURA, însă lucrând de-acasă, îmi “permit” luxul de-a face multe duşuri pe zi, că deh, să mă răcoresc. Lucru de care nu voi fi capabilă să mă bucur, pentru că domnii de la Regia de Apă s-au gândit să ne facă o surpriză: fără apă caldă 4 zile.

O să dureze doar 4 zile, întreruperea, oare? Să-i credem, să nu-i credem? Înainte, râdeam şi făceam mişto de cei cărora li se întâmpla asta, lăfăindu-mă confortabil în cada mea cu apă călduţă, da’ se pare că se-ntoarce roata. Unul dintre ei era chiar Graţian, la a cărui concluzie am ajuns şi eu, azi: următoarele 4 zile, facem duş şi “băiţă” la ştrand! Nu de 4 ori pe zi, deşi mă gândesc c-aş putea munci liniştită şi din ştrandul mare din Felix (doar să-mi aflu o priză pe undeva), da’ măcar aşa, de fâs. Fâs şi răcorireee… Şi duşuri reci, am înţeles ideea!🙂

PS: rog, dacă există prieteni care-au avut apa tăiată, să-mi zică dacă-s oameni serioşi şi dau drumul la ea în timpul menţionat! Mulţumesc!
PPS: tot aşa, rog, dacă există prieteni la care-aş putea apela, aşa, 4 zile, la o cadă cu apă călduţă… care să nu locuiască pe străzile:😆

  • Posada
  • Şelimbărului
  • Aleea Rogerius
  • Dacia – parţial
  • Transilvaniei – parţial
  • C. Coposu – parţial
  • Iza – parţial
  • Sovata – parţial
  • Podului
  • Parcul Petőfi
  • Pescăruşului
  • Republicii – parţial
  • L. Pasteur – Spitalul Municipal Staţionar II
  • Remenyik Sandor
  • Libertăţii
  • G. Enescu
  • Gen. Magheru
  • Pitagora
  • Splaiul Crişanei
  • Poieniţei
  • R. Ciorogariu – Grădiniţa pentru ambliopi
  • Mihai Pavel
  • Iuliu Maniu
  • C.A. Rosetti
  • I.L. Caragiale
  • J. Calvin
  • Griviţei
  • S. Puşcariu
  • Beiuşului
  • A. France
  • Lugojului
  • Bistriţei
  • S. Zweig
  • Th. Aman
  • Cantemir – parţial
  • Nufărului – parţial
  • Grădina cu fragi
  • L. da Vinci
  • H. Ibsen
  • şi, evident, Aleea Călinului!!
 
14 Comments

Posted by on June 6, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , , , , , , ,

14 responses to “Căldură mare, monşer!

  1. Eliza

    June 6, 2011 at 9:17 am

    Oh, ce veste proastă!

    Eu detest canicula, m-aş băga în frigider şi n-aş mai ieşi de acolo până nu se fac 22 de grade maximum.
    Iar în ceea ce priveşte ştrandurile, poţi veni oricând în Felix sau 1 Mai, că sunt aproape de mine, aşa că am să-ţi împrumut eu un prelungitor de vreo 200 m :))

     
    • Ioana S

      June 6, 2011 at 9:19 am

      Sunt fan Felix, 4 veri mi le-am petrecut muncind acolo, deci chiar s-ar putea să meargă soluţia… cât despre cablu, mulţam fain, Eliza!😀
      Te ţin la… “curent”😆

       
  2. m@ri@n

    June 6, 2011 at 11:31 am

    mie imi place cam pe la 22-26 de grade, in rest e un chin. tu nu ai apa calda ceea ce e rau😦, dar la mine la munca s-a stricat aerul conditionat si firma de intretinere nu are personal sa trimita zilele astea. o sa mor incet …

     
    • Ioana S

      June 6, 2011 at 11:34 am

      Ouch!😛
      Ce v-aţi face voi fără aer condiţionat… Pe mine mă cam deranjează, adică mă doare gâtul dacă stau mai mult de 3-4 ore. Ca idee, mi se foarte mişto, dar doar în teorie.
      Şi vezi, nu muri, că vreau să mai primesc recomandări de filme!😉

       
      • m@ri@n

        June 6, 2011 at 1:59 pm

        nu e chiar aerul conditionat clasic. e ceva industrial ca avem o sala mare si nu se simte in gat ca cel din banci😛

         
  3. Cristi

    June 6, 2011 at 12:38 pm

    Pot sa fac eu misto de tine acuma :>

     
    • Ioana S

      June 6, 2011 at 12:39 pm

      Vezi-vezi, c-am puteri magice, şi poate pun de-o întrerupere de apă şi la tine pe uliţă!😆

      Apropo, ce-ai zice tu să merem să muncim de la ştrand? Ia ce idee minunată am eu!😀

       
      • Cristi

        June 6, 2011 at 1:12 pm

        Recunosc ca tare mi-a suras ideea cand am citit-o la tine :)) Ar trebui pusa in practica :))

         
      • Ioana S

        June 6, 2011 at 1:13 pm

        No, eu am lansat invitaţia. Facem un blog meet la ştrand, da?😀

         
  4. Cristi

    June 6, 2011 at 1:28 pm

    Gata! Eu sunt pentru! 8->

     
  5. Andre

    June 7, 2011 at 4:02 pm

    4 zile fara apa calda ar fi un cosmar…Cand citeam postarea asta ma linisteam pe cum citeam toate strazile si vedeam ca nu e cazul meu. :-> Si totusi, ce mi-e dat sa constat ieri? Deschid robinetul si numai nu curge apa calda! Azi la fel…si apoi vine vestea: 2 saptamani fara apa calda! Deci, ma mut in sat, ca ideea de a sta pana-n 21 fara apa calda ma ingrozeste. :))

     
    • Ioana S

      June 7, 2011 at 4:04 pm

      Wai, probabil asta o să fac şi eu!! Dacă mi-ar merge la fel de bine netul şi-n sat… Da’ cred că o să merg doar seara, la baie, şi-atât!😆

       
  6. L.G.

    June 7, 2011 at 6:00 pm

    Ce dracu?! Din nou Coposu (partial) va ramane fara apa ?!
    Ioana, acum si daca pui apa in flacoane si le plasezi pe pervazul geamului se incalzesc bine pentru un duş.🙂

     
    • Ioana S

      June 7, 2011 at 10:12 pm

      Să ştii, Graţi!😆

       

Leave a Reply

 
