RSS

10 Bloguri de nota 10

27 May

Azi, o leapşă drăguţă, tot de la Ionuţ, care mă-ntreabă, de data asta, care-s cele 10 bloguri pe care le citesc zilnic. Da, să trăiţi!, ne conformăm, pentru că ne place şi leapşa asta, aşa că hai, să gândim puţin despre ce şi cum (am să-i scriu în ordine alfabetică, să nu se supere nimeni, da?)… Şi înc-o menţiune. Câteodată oamenii ăştia nu scriu zilnic. Sau eu mă revolt de la tehnologie şi nu deschid laptopul în câte-o zi (doar în week-end), sau uit să-mi verific reader-ul. Anyhow, iată listuţa cu top 10 bloguri pe care le citesc regulat:

Evident că mai citesc şi altele, dar de astea-mi amintesc cel mai frecvent! Iar leapşa o dau mai departe către Miri, Cristi şi PDF. Enjoy!😉
*sursa foto: aici
 
17 Comments

Posted by on May 27, 2011 in Leapşa

 

Tags: , , , , , , ,

17 responses to “10 Bloguri de nota 10

  1. Ionut

    May 27, 2011 at 7:32 am

    😀 bune alegeri si eu îi citesc pe unii, pe altii acum îi descoper cu aocazia acestei lepse😛

     
    • Ioana S

      May 27, 2011 at 7:33 am

      Mulţam! Şi spor la descoperit, atunci!🙂

       
  2. lilisor

    May 27, 2011 at 7:50 am

    Thank you, dear🙂

     
  3. m@ri@n

    May 27, 2011 at 8:18 am

    Multumesc mult!🙂

     
    • Ioana S

      May 27, 2011 at 8:19 am

      Cu plăcere!😉
      You just keep up with the work of recommending great movies😀

       
  4. Dorin

    May 27, 2011 at 5:07 pm

     
  5. Mortu`

    May 29, 2011 at 12:14 pm

    “Spune-mi pe cine citesti, ca sa iti spun cine esti”

     
    • Ioana S

      May 29, 2011 at 4:55 pm

      Da, şi asta se aplică!😉

       
  6. Cristi

    May 30, 2011 at 4:37 pm

    N-am uitat de leapsa ta. O fac in curand😀

     
  7. Raluca Moisi

    June 14, 2011 at 8:58 pm

    Hehe, multumesc, draga! :*

     
    • Ioana S

      June 14, 2011 at 9:02 pm

      Cu mare drag! :*

       
  8. richie

    June 18, 2011 at 10:26 pm

    Sunt onorat domnisoara. Multumesc.

     
    • Ioana S

      June 19, 2011 at 10:08 am

      Cu mare drag!🙂
      You just keep on writing the wonderful stories🙂

       

Leave a Reply

 
