RSS

Improvizaţie în Yellow Submarine

24 May

Ăsta e un post despre un eveniment pe care nici n-am apucat să-l anunţ, despre care am aflat şi eu pe ultima sută de metri, dar la care mă bucur c-am participat! Ieri, pe la prânz, primesc pe feisbuc un mesaj de la Submarinul Galben, care mă invita la o seară de improvizaţie. Intrare liberă, şi comedie cât cuprinde. And you don’t say NO to that, do you?! N-am zis nici eu, aşa că la ora 9 eram prezentă. Bineînţeles că în bunul stil al felului în care se mişcă orădenii, show-ul a început abia după ora 10, pentru că, nu-i aşa, suntem ardeleni, şi chiar dacă ne facem rezervare, ne e greu să ne deplasăm la ora indicată. În fine, poate erau ocupaţi oamenii, şi de-asta au întârziat.😆

A fost o seară de improvizaţie, lucru destul de cunoscut mie, prin prisma workshop-urilor la care particip (da, ştiu, nu v-am povestit încă despre ele, dar urmează), şi evident că am ieşit în faţă, oferindu-mă voluntară la una dintre scenete. S-a râs, s-a râs chiar foarte bine, mai ales în ultima parte a programului, când am fost invitaţi să scriem pe bileţele replici celebre pe care-am vrea să le auzim într-o scenetă improvizată. S-au potrivit de minune, ştiu doar că toată sala era pe jos de râs. Mi-a plăcut şi faptul că replica pe care-am scris-o (Nimeni n-o pune pe Baby la colţ!😆 ) a mers la marele fix cu situaţia din scenetă, fapt ce-a lansat un nou val de râsete. Felicitări, atât organizatorilor pentru această iniţiativă, cât şi celor doi actori de la teatrul din Arad, adică: Giorgiana Elena Popan şi Robert Pavicsits. Vă mai aşteptăm la Oradea!😉

*afiş preluat de pe pagina de feisbuc a Submarinului Galben

 
4 Comments

Posted by on May 24, 2011 in Evenimente

 

Tags: , , , , , , , ,

4 responses to “Improvizaţie în Yellow Submarine

  1. lilisor

    May 24, 2011 at 9:07 am

    No, data viitoare, dă un telefon, te rog. Că tare curioasă m-ai făcut🙂

     
    • Ioana S

      May 24, 2011 at 9:09 am

      Sure thing! Eram tare indecisă, cu ploaia de ieri şi tunetele, să merg, să nu merg…
      Am înţeles că revin undeva pe la începutul lunii iunie! Dau un telefon atunci!😉

       

Leave a Reply

 
