RSS

A doua oară

23 May

… n-o mai fac. Sau azi, despre promisiunile pe care ni le facem nouă înşine, şi pe care, de fiecare dată, negreşit, le încălcăm cu cea mai mare seninătate.

Cum spuneam încă din titlu, a doua oară n-o mai fac. N-o mai fac şi pace. Păi chiar şi horoscopul îmi zice “fetiţo, ia-o mai moale, că nu-i sfârşitul lumii” (contrary to popular beliefs). După excursia de la Timişoara, şi o săptămână nebună acasă, păi fratele meu, trebuie şi câte-o frână. Şi încerc, chiar încerc, da’ parcă tot atunci se nimereşte să-şi bage dracul coada (sub forma unui prieten, de obicei), şi cum eu nu mă las la alţii, dă-i şi party like a rockstar. Iar problema cea mai mare e că a doua zi, singurele semne ale unei “wild party” nu-s durerile de cap, nici dizziness, ci doar o proastă coordonare a ideilor în cap. Şi a membrelor, da’ numa’ câteodată.

Ziceam, şi-n stânga şi-n dreapta, că mi-ar plăcea să primesc un bang-bang în moalele capului, da’ de m-oi trezi o dată la realitate, da’ dacă nu se-ntâmplă, mai tragem de timp, right? Sau, vorba lu’ Bon Jovi… I’ll sleep when I’m dead. Sau când voi mai prinde o răceală d-aia cruntă, pe care toate antibioticele united n-o să poată s-o rezolve… Anyhow, enough with the bitching already. Începe o nouă săptămână, iar eu sunt deja pe baricade!😉

 
6 Comments

Posted by on May 23, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , ,

6 responses to “A doua oară

  1. The Fan

    May 23, 2011 at 9:35 am

    Mahmureala ne indeamna de fiecare data sa spunem “never again”.
    Dar cand se iveste urmatoarea ocazie de bacanală nu mai putem rezista…
    PS: Pot rezista la orice, exceptand poate tentatia

     
    • Ioana S

      May 23, 2011 at 9:39 am

      Legat de mahmureală, credeam că se manifestă altfel. Adică ştiu oameni care suferă de ea, da’ eu eram convinsă că dacă nu cred deloc în ea, la mine nu se va manifesta. Şi aşa şi e, kinda…
      Adică n-am altă treabă a doua zi decât cu proasta coordonare de care vorbeam :))))

       
  2. Rox

    May 23, 2011 at 10:10 am

    Ideea e ca daca tu nu ai grija de tine, nimeni altcineva nu va avea. Ok, sa bei, pe moment, este o placere si este minunat si faci exact ce face toata lumea de la petrecerea respectiva, dar apoi…tot tu ai de tras. Si culmea, cand ai de tras nici unul de la acea petrecere nu e langa tine sa te ajute cumva…Si chiar daca ar fi, nu ar fi in stare.
    Cand stim consecintele unui lucru dar, de fapt, ne facem ca nu stim, trecem prin situatii care puteau fi foarte usor evitate daca aveam o masura😉

     
    • Ioana S

      May 23, 2011 at 10:11 am

      Foarte înţelept… doar că, probabil, eu sunt în încă în căutarea măsurii… sau a auritei căi de mijloc🙂

       
  3. Gratian

    May 23, 2011 at 11:24 pm

    relax. mai sunt si alti (d)Raci carora li se intampla. totul merge bine in timpul saptamanii pana cand primesti un telefon daca n-ai chef de apa de izvor…

     
    • Ioana S

      May 24, 2011 at 8:14 am

      da, bă, aşa e! Noroc că mai îs şi alţii în aceeaşi situaţie, right?😉

       

Leave a Reply

 
