RSS

Gata concursul: Am ales cel mai trăznit pariu!

20 May

Gata cu concursul anunţat acum o lună şi cevaaa… Organizat de Pariuri.Org, Concursul “Cel mai trăznit pariu din viaţa ta” şi-a ales câştigătorul ieri: am votat, noi, cei 4 membri ai juriului (eu, şi cei trei masculi feroce ;)).

Iar câştigătorul, param-pam-pam: e Marin Cristian! Pariul despre care ne-a povestit el îl puteţi citi aici!🙂

S-a votat după sistemul de la Eurovision, maică, doară suntem şi noi oiropeni, ce dreacu’… Ciupanezul a strâns 34 de puncte, urmat fiind de Jorjette (cu 27) şi Chotronella (cu 25). Toate mi-au plăcut, mi-a fost destul de greu să aleg cui să dau punctaj maxim… Felicitări tuturor participanţilor, mi-a făcut plăcere să citesc poveştile voastre, şi sper să mai avem astfel de concursuri!😉

 
1 Comment

Posted by on May 20, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , , ,

One response to “Gata concursul: Am ales cel mai trăznit pariu!

Leave a Reply

 
