RSS

Top 5 de Oscar (+ Bonus)

18 May

Iată-mă de dimineaţă, gata de scris despre o leapşă primită de la Ionuţ, care-mi face mare plăcere, pentru că e despre unul dintre subiectele mele preferate, şi-anume filmele de Oscar. Poate aţi văzut p-aci, pe la mine, listuţa cu cele 1001 de filme de vizionat într-o viaţă, din care mai am (pfoai, abia de văzui 10%), deci ştiţi că sunt o pasionată a subiectului. Şi unde mai pui la socoteală faptul că ador filmele vechi, şi că citesc mai întâi zeci de evaluări şi critici şi recenzii înainte de-a mă decide să vizionez ceva (pentru că mi-am dat seama că my time is money), atunci încă o dată, merci pentru că te-ai gândit la mine, Motanule!😉

Pentru că mi-e foarte greu să decid care sunt preferatele, eu le voi scrie în ordine cronologică, bun?🙂

1. Gone With The Wind (1939)

Cred că l-am văzut de “n” ori, cu plăcere îl revăd cel puţin o dată pe an de când aveam vreo 12-13 ani, şi încă nu mă pot sătura de poveste, decoruri, Scarlett şi Rhett. Şi de “Frankly, my dear, I don’t give a damn!”🙂

2. The Sound of Music (1965)

La fel ca cel de mai sus, şi pe-ăsta îl revăd cu mare drag, de data asta alături de maaami, e un fel de ritual al nostru, al fetelor. Ne punem la laptop, cu ciocolată alături, şi cântăm până târziu în noapte alături de copii şi de Maria.🙂

3. The Godfather (1972)

Un clasic, cred că nu mai are nevoie de nicio prezentare. Şi la fel, cred că nu mai are niciun sens să zic că nu m-au dat pe spate atât de tare sequel-urile. Deci “The Godfather” şi-atât. Sau “Leave the gun. Take the cannoli.” Iar restul e istorie…😉

4. Schindler’s List (1993)

L-am văzut o singură dată, şi-mi amintesc c-aveam lacrimi în ochi multă vreme după. N-am cuvinte să descriu acest film. O lecţie de cinematografie şi de istorie cum rar ţi-e dat să întâlneşti. Iar cei ce nu l-au văzut încă, ar face bine să se ocupe de asta. asap…

5. Forrest Gump (1994)

Atât am de zis: “Hi, my name is Forrest. Forrest Gump. People call me Forrest Gump.” And life as you know it, will never be the same. Gorgeous story, iar Tom Hanks… the role of a lifetime!🙂

Buuun… şi pentru că mi-e al naibii de greu să mă decid numai la 5, o să mai adaug 5, ca bonus. Sper să nu se supere lumea pe mine, da’ sunt fată, şi ştim cu toţii că fetele se decid foarte greu. Nu vă zic multe despre ele, doar le-nşir aci.😆

6. All About Eve (1950) – despre care am scris🙂

7. Kramer Vs. Kramer (1979)

8. Amadeus (1984)

9. Rain Man (1988)

10. Chicago (2002)

Cam atât, la ora asta matinală… Dau leapşa mai departe lui L.G, Lilişor şi Tomatei cu Scufiţă! Evident, şi-alţii sunt invitaţi s-o preia (just keep me posted)!😀

*sursa foto: world wide web

 
21 Comments

Posted by on May 18, 2011 in Film. Părerea mea!, Leapşa

 

Tags: , , , , ,

21 responses to “Top 5 de Oscar (+ Bonus)

  1. Ionut

    May 18, 2011 at 9:01 am

    😀 da ai o lista foarte interesanta sa stii, ma bucur enorm ca ai acceptat leapsa >:D<

     
    • Ioana S

      May 18, 2011 at 9:01 am

      Şi eu mă bucur că te-ai gândit la mine!😀

       
      • Ionut

        May 18, 2011 at 11:48 am

        😀

         
  2. m@ri@n

    May 18, 2011 at 7:02 pm

    interesanta lista. nu am vazut amadeus si all about eve

     
    • Ioana S

      May 19, 2011 at 7:55 am

      Amadeus e de văzut. Musai!!😀
      Dacă ai vreme, te invit şi pe tine să preiei leapşa!😉

       
      • m@ri@n

        May 19, 2011 at 10:05 am

        multumesc.o preiau sapt viitoare 🙂

         
      • Ioana S

        May 19, 2011 at 10:06 am

        Super! Abia aştept să-ţi văd lista!!😀
        Să-mi dai un pingback!😉

         
  3. Miri

    May 25, 2011 at 9:38 pm

    uu..buna asta si grea decizie in acelasi timp🙂
    Pentru mine cred ca ar fi Good Will Hunting, The Departed, Forrest Gump, Inception si Zorba the Greek (nu toate au luat pentru Best Picture)

     
    • Ioana S

      May 26, 2011 at 6:54 am

      Aşa-i că-i greu să iei decizia asta? Filme foarte faine, şi-ale tale!🙂
      PS: mai am de văzut The Departed😀

       
  4. adina

    May 27, 2011 at 12:31 am

    ioana, am preluat si eu leapsa ta😛 numa’ ca le-am sarit pe cele care au luat statueta ca prea ma calca pe nervi popularitatea lor exacerbata😀

     
    • Ioana S

      May 27, 2011 at 6:48 am

      Super, mă bucur!🙂
      Hit me with a pingback when you’re ready😀

       
  5. adina

    May 27, 2011 at 8:24 am

    😀 done
    ps: secretary recomand cu…draga inima😛
    http://cinefillebookeeper.blogspot.com/2011/04/secretary.html

     
    • Ioana S

      May 27, 2011 at 8:25 am

      Ouchei, s-a făcut, mâine seară la asta ne uităm!😀

       

Leave a Reply

 
