RSS

Bordurilor, vă halesc!!!

18 May

Locuiesc în minunatul (reţineţi ghilimelele invizibile) cartier orădean Ioşia (nu, nu Ioşia Nord, ăla e prea civilizat), adică în Calea Aradului. Şi pentru că dom’ Primar a decis împreună cu consiliul local să facă locuri de parcare multe, şi noi, şi faine, şi după standarde europene, ce mai, o minunăţie, iată că muncitorii harnici contractaţi s-au pus pe treabă. De 2 săptămâni s-au apucat de zdranga-zdranga pe sub geamul meu, de la 8 dimineaţa până pe la 4-5 seara. Bun, şi muncind cu-atâta spor, te-ai aştepta să şi termine o dată, nu? Ah, uitai să menţionez: nu s-au apucat de parcări, nici pomeneală. Momentan ( adică de-acu’ 2 săptămâni, mai exact), sparg betoane să pună borduri. Pentru trotuare, mă-nţelegi? Şi te-ai aştepta să aibă o anumită logică în traseu, da’ de unde?! Dau cu picamerul într-o veselie. Acum sub geamul meu, imediat vis-a-vis, şi tot aşa. Zici că-s canguri cu picamere. Canguri care iau pauze destul de dese (deşi încă n-au dat căldurile alea toropitoare). Nu mai e nevoie să menţionez faptul că din 6 muncitori câţi am văzut, maxim 3 muncesc. Restul mănâncă seminţe, sub umbra unui copăcel.

Şi ăsta nu e decât începutul. Încă vreo alte 2-3 săptămâni or să se ocupe de trotuar, şi-abia colo, mai peste-o lună or să se apuce de parcările propriu-zise. Câtă veselie la mine pe stradă, să te ţii, vere! Cred că mă mut până la toamnă. Dacă nici de-acasă nu pot munci de gălăgie, îmi găsesc eu un “birou” prin vreo cafenea drăguţă. Am zis!😀

This slideshow requires JavaScript.

 
6 Comments

Posted by on May 18, 2011 in Oradea, te iubesc!, Zilnice

 

Tags: , , , , , , , ,

6 responses to “Bordurilor, vă halesc!!!

  1. MogaFlorin

    May 18, 2011 at 12:36 pm

    Aleea Călinului? Acolo din câte ştiu o tot lălăie cu parcările. Au început de ceva timp şi singurul rezultat vizibil sunt pomii doborâţi şi multă gălagie. Oricum nu e de mirare, eu nu am văzut încă un proiect finalizat la termen de Selina, deci o să mai suportaţi tradiţionalul stil de muncă românesc mult timp de acum înainte.

     
    • Ioana S

      May 18, 2011 at 12:38 pm

      Da, Călinului… Pfoai, Selina face proiectul?! Clar mă mut vreo 3 luni de-aci!!

       
  2. MogaFlorin

    May 18, 2011 at 3:21 pm

    Selina din câte ştiu eu. Proiectul ar trebui să dureze 3-4 luni, cică în funcţie de condiţiile meteo, sau mai bine zis de cheful de muncă al muncitorilor.

     
  3. Mortu`

    May 19, 2011 at 8:04 pm

    Deh, nimic nou🙂
    Ca romanu` nu-i nici unu. Unde`s multi .. putea fi unu😛

     
    • Ioana S

      May 20, 2011 at 7:54 am

      Din păcate…😉

       

Leave a Reply

 
