RSS

Păpică rapidă (sau Marţi, fără 3 ceasuri rele)

17 May

S-ar putea să vă amintiţi unii dintre voi păţaniile mele de marţea trecută, cu cele (minim, aş zice) 3 ceasuri rele, în care numa’ să mai chem poliţia acasă sau salvarea mai lipsea, dar de data asta, am zis că vreau să fiu mai precaută! Cum foamea-i mare, am intrat în bucătărie acum o oră, şi am decis: nu punem mânuţa pe niciun aparat electric sau cu gaz, că cine ştie?!… Şi pentru că de dimineaţă mi-am amintit de o salată pe care-am încercat-o la Paşte, şi-a ieşit bună-bună, am zis că-i musai s-o fac iar, căci numa’ bine – n-are nevoie de “indicaţii” speciale.

Salata despre care o să vă scriu mai imediat e din categoria celor care nu necesită timp mult de realizare, şi nu necesită nu-ştiu-câte abilităţi de mare şef bucătar. E o salată uşoară, de ţelină şi măr.🙂

Cum se procedează: aveţi nevoie de 4 mere medii (nu de-alea umflate cu pompa, d-alea ajung 3 :lol:), o ţelină medie şi-asta (cam jumătate de pumn de fată), un ou + ulei + muştar (adică o maioneză) şi condimente la final. Ţelina se dă pe răzătoarea fină, la fel şi merele (nu împreună, pentru că merele lasă zeamă, care trebuie stoarsă => şi o cană de suc de mere :)). După ce-aţi stors merele, se adaugă ţelina şi maioneza. Un praf de sare (mie, sincer, îmi place mai mult să fie dulceagă, deci nu pun!), şi un piculeţ de piper, et voilà! Fără explozii sau incidente care să rănească! Eu am uns-o pe pâine, şi am pus deasupra şuncă. Bon appétit!🙂

PS: poza-i luată “dă pă net“, pentru că mi-a fost prea foame să stau să mai pozez mere şi alte cele.😀

 
3 Comments

Posted by on May 17, 2011 in Mâncăm şi noi azi?

 

Tags: , , , , , , , , , ,

3 responses to “Păpică rapidă (sau Marţi, fără 3 ceasuri rele)

  1. zmole mihai

    May 17, 2011 at 8:19 pm

    vrei sa iti dexcriu eu retete dementiale??? da asa cu pathos?

     
    • Ioana S

      May 17, 2011 at 8:21 pm

      Be my guest!😛
      Asta pe care-am pus-o eu aici şi-a îndeplinit menirea, aşa că…😆

       

Leave a Reply

 
