RSS

PRbeta: Like! (1)

13 May

Din ciclul de-ntâmplări vesele “Wish you were here”, azi despre cum a fost la prima ediţie de  PRbeta. Nu pot să zic c-aveam nu-ştiu-ce aşteptări, pentru că nu prea ştiam cu ce-avea să se mânânce evenimentul, tot ce ştiam era că aş fi regretat o perioadă dacă n-aş fi fost acolo. Am ajuns, cu chiu-cu vai (eu cel puţin, din cauza mega-bagajului cu care m-am gândit să apar în Timişoara), la 8 şi ceva la Hotel Timişoara. Primirea a fost deosebită, datorită celor de la Status Pimp care ne-au întâmpinat cu statusurile lor caracteristice. Zâmbete încă de dimineaţă!😉

Urcăm iute în sala de conferinţă, alături de Raluca şi Călin, şi ne luăm badge-urile, apoi rapid la locurile noastre, pentru că începem. YaaY! După prezentarea făcută de către gazde (pentru că şi la Timişoara se poate, vorba Nebuloasei), microfonul a trecut în mâna Chinezului, care-a fost entertainer. Prima sesiune: Alina Crâncău (PR Manager Trilulilu), Monica Jitariuc (The Practice) şi Bogdana Butnar. Toade prezentările interactive, interesante, cu o multitudine de info noi (mai ales cea a Bogdanei, care mi-a plăcut cel mai mult). Apoi o pauză de cafea (eu ceai), şi înapoi în pită: Alex Negrea (Social Media Manager BCR), Bobby Voicu, Andrei Crivăţ şi Raluca Popa. Then: lunch break. Mi-a plăcut foarte mult mâncarea de la Hotel Timişoara, cam înghesuială în jurul mesei cu mâncare, da’ ce să-i faci? Aşa-i când înghesui atâta populaţie la un loc…😆

Partea a 3a a debutat cu Andrei Crivăţ în  calitate de entertainer (Chinezu had to leave us earlier), şi cu Ruxandra Predescu, urmată de Bogdan Olteanu, Ana Bulgăr (Online Manager Petrom) şi Ştefan Szakal (Managing Partner X3) în calitate de vorbitori. Pauză iar, timp în care am “furat” borcanul cu murături al Alinei de la Trilulilu ca să-l trag în poză (da’ promit că l-am pus înapoi! :D), şi înapoi la ultima bucată din conferinţă, cu nume mari din jurnalism: Amalia Matei (Director Kiss FM Timişoara), Victor Kapra şi Cristina Bazavan (care, sunt sigură, nu mai are nevoie de nicio prezentare :)).

PS: Vă las cu nişte poze, făcute chiar de mine.
PPS: Acesta e doar un post aşa, de trecere în revistă al vorbitorilor. Lucrurile faine, revelaţiile şi câteva informaţii, ceva mai încolo. Acum, back to work!😀

This slideshow requires JavaScript.

 
2 Comments

Posted by on May 13, 2011 in Timişoara - mon amour

 

Tags: , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “PRbeta: Like! (1)

  1. CristinaTM

    May 13, 2011 at 11:56 am

    Ma bucur ca ti-a placut. Si ma bucur ca ne-am cunoscut in sfarsit🙂

     
    • Ioana S

      May 13, 2011 at 11:57 am

      Şi eu mă bucur mult!😀
      Mai rămâne să punem ţara la cale. Ah, şi să facem un duet la karaoke, sâmbătă!🙂

       

Leave a Reply

 
