RSS

Guest Post: by AlexR

13 May

Între două postări despre ce-a însemnat PRbeta, luăm o scurtă pauză, cum s-ar zice. Iar pentru că Alex se plictisea într-o după-masă, şi-avea chef să scrie pe un blog, dar altul decât al lui, i-am propus să vină în vizită la mine. Iată, deci, ce-a ieşit din “colaborarea” noastră: ladies & gents, guest post de la AlexR:
(PS: l-am rugat să scrie despre un film, ceva ce i-a plăcut)😀

RED

Nu pot să încep decât prin a spune că actorii principali sunt Morgan Freeman și Bruce Willis. Și cu asta am spus mai mult din jumate😆. Vă dați seama că sunt niște actori excelenți și au jucat în filmul ăsta foarte bine. Filmul are ceva acțiune, comedie și chiar romantism. Deci e pe placul tuturor.

Long story short: un grup de ex-soldați încearcă să supraviețuiască unui asasin contractat de CIA. Treaba devine complicată când intră în joc fata de care e îndrăgostit unul dintre soldați.

Ce mi-a plăcut mie deosebit de mult la film a fost faptul că îmbină într-un mod, nu știu, special momentele de suspans cu cele de râs, spre exemplu. Mi-a mai plăcut că au intervenit 2 dintre actorii mei preferați – citați la începutul articolului.

Ce pot să mai spun. Vă recomand cu căldură să vedeți acest film. Mie mi-a plăcut extrem de mult. Pe o scală de la 0 la 10, i-aș da un 7.5 pentru poveste și un 8 pentru actori.

Ah, ce vacă sunt. Am uitat să mă prezint. Sunt milka Alex (aka AlexNuMaiStiu on Twitter) !

Acestea fiind scrise, mulţam fain, Alex! Sau ¡Gracias!😉

 
2 Comments

Posted by on May 13, 2011 in Film. Părerea mea!, Guest Post

 

Tags: , , , , , , ,

2 responses to “Guest Post: by AlexR

  1. m@ri@n

    May 18, 2011 at 7:09 pm

    filmul e decent spre bun; oricum farmecul e dat de distributie

     
    • Ioana S

      May 19, 2011 at 7:56 am

      Şi când te gândeşti că eu încă nu l-am văzut… fusese prea “trashed” de către critici😉

       

Leave a Reply

 
