RSS

The Road to… Timişoara

11 May

Fac ce fac, şi tot la Timişoara ajung. Mi-e tare dor de oraş, n-am ce face. N-am ales eu să mă despart aşa de brusc precum am făcut-o de urbea de pe Bega… Anyway, s-a cam prins lumea de la mine din familie că aş face şi pe dracu’-n patru, numa’ să mai merg aşa, din când în când, într-o vizită prelungită, pentru doza de drog. Plus că acolo-s şi fetele mele, my soulmates, şi şantajul e maxim, iar eu sunt o fiinţă slabă.😉

Ştiu deja cum va fi decurge aventura timişoreană care-ncepe mâine: dis-de-dimineaţă (cam pe la 3.45, trezirea), îmbarcată alături de Lili, Siropel, FUA şi Bogdan, voi păşi cu bagajele mele în acceleratul de Baia-Mare, superba săgeată care merge încet ca melcu’; câteodată i se mai taie căldura (iarna) sau aerul condiţionat (vara), dar ce să-i faci, aşa-i la oraş. Apoi, pentru că plănuiesc să merg direct îmbrăcată de “scandal” (adică la PRbeta) – tocurile de 12 sunt pregătite; voi păşi graţioasă din tren înspre taxiuri, ca să ajung iute-iute la Hotel Timişoara. Acolo mă va aştepta Raluca, care mi-a pregătit deja badge (thanks, love), şi alături de care plănuiesc să iau lumea-n piept, cât de curând (dar despre asta într-o relatare viitoare). Apoi, super entuziasmate de cele ce vom auzi pe la conferinţă, vom merge fuga-fuguţa la prânz, la Marele Zid Chinezesc (presimt că-mi va fi poftă de orez cu fructe de mare, îmbibate în magicul sos de soia). Nu vom zăbovi mult la mâncare şi poveşti, şi ne vom întoarce cu burţile pline la partea a doua a conferinţei. Mai pe seară voi merge să le văd pe fetele mele, şi vom sta la poveşti până-n zori. Vineri voi avea o zi plină, merg să cunosc nişte oameni foarte faini (secret pentru moment :D), iar pe seară, am un feeling că ne vom distra prin Little Pub, despre care am auzit atâtea, încât vreau să-mi fie satisfăcută curiozitatea! Sâmbătă dimineaţa mă voi întâlni cu Cristi şi gaşca pentru a participa la primul concurs naţional de discursuri marca Timişoara Toastmasters, o minunăţie! Mai pe seară, am o promisiune de karaoke, tot în Little Pub! Duminică, ziua e rezervată plimbării prin oraş, alături de membrii Toastmasters, iar pe seară trebuie să mă întorc în Oradea, unde am dat deja “Attending” la fabuloasa premieră marca ArtEmotion (despre care vă povestesc cât de curând)!😀

Oh, the places I’ll go, the lovely people I’ll see… Can’t wait. Vreau să vină noaptea mai repede, să merg la somn, şi să mă trezesc şi să fie joi!😀

 
2 Comments

Posted by on May 11, 2011 in Timişoara - mon amour

 

Tags: , , , , , , , , ,

2 responses to “The Road to… Timişoara

  1. Tomata cu scufita

    May 11, 2011 at 10:55 am

    Oh, deci ne vom cunoaste.🙂
    Ce program incarcat ai.😛

     
    • Ioana S

      May 11, 2011 at 10:57 am

      Ihim, abia aştept!!😀
      (cât despre programul încărcat, it’s the only way I like it :))

       

Leave a Reply

 
