RSS

Cum a fost: Très Courts, Lecturi Urbane, Festivalul Luminii

08 May
Cum a fost: Très Courts, Lecturi Urbane, Festivalul Luminii

Un post rapid, de duminică, după un week-end încărcat cu evenimente la Oradea!🙂

1. Începem cu Très Courts: un festival de filme de foarte scurt metraj (maxim 3 min), despre care v-am povestit. Am fost doar în prima zi, şi-anume vineri, dar n-am regretat! M-am distrat atât în prima parte a serii, când am putut viziona 23 de filme din selecţia internaţională, cât şi în ce-a de-a doua, unde am vizionat Selecţia Paroles des femmes: care pune femeia în centrul atenţiei, fie că e personaj sau regizor. Delicioase filme!🙂

Am şi votat, iată una dintre alegerile mele:

2. Lecturi Urbane la Oradea, ediţia a 3a! Lume destul de multicică, cărţi aşa-şi-aşa, dar să zicem că a fost bine! Aici aveţi poze realizate de Lili!🙂

3. Festivalul Luminii: chiar de-a fost vreme friguroasă la Oradea (nu ştiu ăia de la protv ce vorbesc, vă zic eu! – abia de-aveam 10 grade, nu 18, câte-au zis ei), s-a strâns multă lume în parc. Au venit şi pentru Lecturi Urbane, bineînţeles, dar majoritatea s-au strâns la marele eveniment: stingerea luminilor din Parcul 1 Decembrie, şi aprinderea lumânărilor, pentru o atmosferă feerică. A fost cu-adevărat deosebit, chiar dacă la final am cam cedat din cauza frigului.😆

This slideshow requires JavaScript.

Voi ce-aţi făcut în week-end?🙂

 
3 Comments

Posted by on May 8, 2011 in Evenimente, Oradea, te iubesc!

 

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

3 responses to “Cum a fost: Très Courts, Lecturi Urbane, Festivalul Luminii

  1. BogdiP

    May 10, 2011 at 12:41 pm

    eu am fost in Bucuresti, unde FL s-a amanat…😦

     
    • Ioana S

      May 10, 2011 at 12:55 pm

      Va avea loc săptămâna viitoare? Am văzut că în Mureş e în 14 mai🙂

       
  2. Bogdan Pater

    June 12, 2011 at 12:22 am

    prea tarziu am vazut.😛
    dar in 4 iunie a fost in Bucuresti…

     

Leave a Reply

 
