RSS

De ce iubim bărbaţii

05 May

sau “La Mulţi Ani” de ziua lor!

După multă tevatură din partea Bergenbier, iată că s-a făcut din ce în ce mai oficială treaba! E 5 mai, iar România sărbătoreşte Ziua Bărbatului. Dragi bărbaţi… ce să vă urez… sincer, ştiţi voi mai bine de ce-aveţi nevoie! Iar cel mai bine ar fi să le las pe FETE să vă spună ce ştiu ele despre cele două cuvinte, bărbaţi şi alte cele… O zi faină vă doresc!😉

PS: aveţi aici un răspuns foaaarte potrivit la întrebarea din titlu. Lectură uşoară!😀

 
6 Comments

Posted by on May 5, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , , ,

6 responses to “De ce iubim bărbaţii

  1. Cristi

    May 5, 2011 at 10:34 am

    Sincer m-ai bagat in dilema rau cu “Dragi bărbaţi… ce să vă urez… sincer, ştiţi voi mai bine de ce-aveţi nevoie”.

    E ca si cum ne-ai ura… nimic. Ca noi cam avem de toate! :)) Adica cateodata se mai termina berea, da’n rest…

     
    • Ioana S

      May 5, 2011 at 10:58 am

      Acuma, fiecare cu ce-l doare, ştii şi tu asta! Lasă, că diseară la karaoke o să vă dedic o baladă specială!😆

       
  2. rophus

    May 5, 2011 at 11:17 am

    Simplu: pentru ca sunteti straight! :))

     
    • Ioana S

      May 5, 2011 at 11:18 am

      Excellent point, my friend!😆

       
  3. Mortu`

    May 7, 2011 at 12:03 am

    ne iubiti ca nu avem cu ce si vice versa :))

     
    • Ioana S

      May 7, 2011 at 8:48 am

      Da… cam aşa ceva…!😛

       

Leave a Reply

 
