RSS

Activităţi de Ziua Naţională a Tineretului

02 May
Activităţi de Ziua Naţională a Tineretului

Neaţa bună tuturor!🙂

Începem în forţă săptămâna aceasta: am să vă prezint câteva dintre activităţile care vor avea loc azi, 2 mai, de Ziua Naţională a Tineretului, la Oradea!😀 FYI: “Ziua nationala a tineretului” în România a fost instituită prin Legea 425/25.X.2004. Cu prilejul acestei zile sunt organizate activităţi sociale, culturale, artistice şi sportive care vizează domeniile de interes ale tineretului.

Aşadar, azi, începând cu ora 16, Ana-Maria Udrea ne invită la un training interesant: planificare personală şi profesională, care va dura până la ora 18. Apoi, de la ora 18: un workshop ţinut de Orădeanul, despre blogging şi jurnalism online, pretty exciting. Ambele activităţi au loc la Casa de Cultură a Municipiului, şi sunt cu intrare gratuită!

Activităţile se încheie cu o seară de poezie de amor, la care sunteţi invitaţi, bineînţeles! Aceasta se va ţine începând cu ora 20, la Cafe Noir!🙂

Aşadar, chiar dacă plouă destul de serios în Oradea, înarmaţi-vă cu umbrele şi nu staţi în casă! Ziua Naţională a Tineretului se anunţă foarte interesantă!😉

 
4 Comments

Posted by on May 2, 2011 in Evenimente, Oradea, te iubesc!

 

Tags: , , , , , , ,

4 responses to “Activităţi de Ziua Naţională a Tineretului

  1. Mortu`

    May 2, 2011 at 9:59 pm

    Cat de rau imi pare ca n-am venit. Nu a depins de mine, job-ul nu mi-a permis de data asta.

     
    • Ioana S

      May 2, 2011 at 10:34 pm

      Să ştii că m-am gândit că poate ne vedem pentru prima oară live, dar ce să zic… next time!😉

       
      • Mortu`

        May 3, 2011 at 8:07 am

        eh nu`i stres, vine si ziua aia :))

        distractie la maxim am zis😀

         
      • Ioana S

        May 3, 2011 at 8:12 am

        Da, să trăiţi!🙂

         

Leave a Reply

 
