RSS

Nunta Regală

29 Apr

Sau Nunta Secolului. Nu ştiu de ce nu i-au zis, direct, Nunta Mileniului. Oh, wait, aia va fi, la alegere, fie nunta Zăvorancei cu Tudy, fie cea a lui Borcea cu amanta. Anyhow.😆

TVdece întreba azi pe tuităr dacă are rost să scriem pe bloguri, şi bineînţeles că nu prea are, pentru că toată lumea se va uita fascinată la nuntă. Noi de-acasă, pe la antene sau protv-uri, că deh, ăştia au live coverage, cu comentarii. (Bonus, la antenă vine nenea Bote, să comenteze care cum şi-a pus pălăria, sau cine nu s-a scobit cum trebuie în dinţi.) tztztz… În plus, din aceleaşi considerente, am face bine să ne punem sondă azi, n-are rost să pierdem vremea la toaletă, pierdem info valoroase, evident.

Acuma, lăsând gluma la o parte, e un eveniment de-o amploare cam pompată, sincer. De restul lumii zic, pentru că britanicii au mari speranţe în noul cuplu, asta dacă or să treacă vreodată peste dezamăgirea Charles – Camilla. Ţin minte că la un moment dat se făcuse un sondaj în Marea Britanie, în care o majoritate covârşitoare a declarat că le-ar conveni să se sară peste Charles, când vine vorba de succesiunea la tron, şi să treacă direct la William şi Catherine (formau şi-atunci un cuplu “solid” ;)). Evident, Kate e privită ca noua Lady Di. Tot din fragmenţele de veşti culese de pe world wide web am aflat şi că aproximativ 2 miliarde de oameni vor “asista” azi la tot ce-nseamnă nunta regală, ceea ce, din nou, denotă mediatizarea fantastică din spatele evenimentului. Ca să nu mai zic de inventivitatea de care au dat dovadă comercianţii, în ceea ce priveşte suvenirurile cu nunta celor 2 (aici sunt cele oficiale, iar aici… câteva dintre cele neoficiale😀 – mi-a plăcut foarte tare farfuria cu mesajul “Thanks for the day off” :lol:). Urmărind The Royal Channel (da, şi Youtube contribuie câte-un pic cu vox populi: ai posibilitatea să urci un video de felicitări pentru tânărul cuplu), mi-am dat seama că jinduiesc şi eu puţin după poveştile cu Făt-Frumos şi Cenuşăreasa, sau măcar după ideea de monarhie în ţărişoara asta. Nu vreau să intru-n politică, dar mi-ar fi plăcut să fi avut şi noi evenimente din astea fastuoase, la care să participe capetele încoronate din lumea-ntreagă (care mai există, fireşte…), însă asta e situaţiunea, it’s no use crying over spilt milk.

Ca să revin cât de cât şi la importantul eveniment care se derulează în ţară (1 Mai Muncitoresc this week-end), am decis că DA, îi dau o şansă cortului. Oricum, o să revin eu cu detalii duminică seara-luni dimineaţa cel târziu. V-aş asigura şi eu nişte live coverage, da’ mi-e că-n Şuncuiuş nu va merge aşa de bine semnalul stick-ului de RDS😆

În consecinţă: Best Wishes tinerilor, şi mie baftă în prima experienţă “în natură”! Week-end fain s-aveţi!🙂

PS: site-ul Monarhiei a pus la dispoziţie programul detaliat al ceremoniei. Fairytale wedding indeed!😀

*sursa foto: aici

 
6 Comments

Posted by on April 29, 2011 in Evenimente, Zilnice

 

Tags: , , , , , , , , ,

6 responses to “Nunta Regală

  1. Roxana Călinescu

    April 29, 2011 at 11:04 am

    Abia aștept să se întâmple nunta asta căci așa tare ce mi s-a luat să aud/citesc (aproape) peste tot despre ea.
    Bine, o să mai fie și impresiile de după și apoi gata :)) Și parcă îi văd că peste doi ani lumea va scrie despre divorțul lor :))

     
    • Ioana S

      April 29, 2011 at 11:35 am

      Impresiile de după care or să ţină, şi-alea, o lună.😆
      Sper să n-ai dreptate cu divorţul :)))))) (mai bine să se scrie despre botezuri :D)

       
  2. Roxana Călinescu

    April 29, 2011 at 11:39 am

    @Ioana S: Rămâne de văzut :))

     
    • Ioana S

      April 29, 2011 at 11:39 am

      True, true… da’ eu vreau să cred în poveşti fermecate, care-au happy-end!🙂

       
  3. Gratian

    April 30, 2011 at 9:59 am

    Hm! Si-am pierdut pariul ca va fi un antetat terorist. Ce prosti sunt si ăstia, au scapat momentu’ … Bine ca s-or ţucat intr-un final, ca asta astepta lumea.

     
    • Ioana S

      May 1, 2011 at 4:35 pm

      Evident că asta am şi aşteptat, Graţi!😆
      ce ţi-e şi cu femeile astea, nişte suckers for romance!😛

       

Leave a Reply

 
