RSS

To Şuncuiuş or not to Şuncuiuş

27 Apr

Aceasta e-ntrebarea… În buna tradiţie bihorenească, tot poporul, cu mic, cu mare (cu căţel/purcel), face drumul până la Şuncuiuş, de 1 Mai muncitoresc, pentru distracţie şi mâncare-n aer liber, dormit la cort şi concerte pe scenă, cu boxe care bubuie frenetic.

Booon, nimic neobişnuit până acum. Doar că, în premieră, anul acesta se pare că nu mai scap, şi că voi face parte din masa de oameni fericiţi pe căi artificiale care se va îndrepta spre platoul de la Peştera Unguru Mare, de-aici, de lângă Oradea. Şi tot în premieră, voi inaugura dormitul în cort. Yey! (NOT!).

Nu ştiu câţi dintre voi au avut norocu’ să mă cunoască în persoană, dar dacă e ceva ce se ştie despre Ioana Ştef, e acel ceva că: IOANA NU DOARME ÎN CORT. Cel puţin, până acum. Că se pare că mi-a sunat ceasul de fată nedormită-n cort. Ei, asta nu-nseamnă că n-am mai fost la munte până acum. Doar că n-am avut curiozitatea în veci să aflu cum e să dormi pe pământ, cu riscul de gângănii/vietăţi/animale la picioarele tale, apoi cu ploaie (şi să nu-mi ziceţi mie despre corturi impermeabile, că io nu cred că nu te uzi deloc!!), apoi frig, apoi prea cald, şi câte şi mai câte. Apoi eterna problemă a băilor. I’m a girl, therefore -> duşuri, hidratări, chestii. Şi până acum n-am văzut camping-uri care să fie cât de cât dotate, ca să facă faţă nevoilor feminine. Din nou, dau cu presupusu’, că la Şuncuiuş n-am mai fost de câţiva ani buni (şi-atunci am dormit bine-mersi în pensiune), dar sper din tot sufletul să mă înşel, şi să existe măcar ceva tentative de grup sanitar.

Needless to say, eu n-am cort, nici izolir, nici sac de dormit, nici bocanci de munte, etâcî, deci mă duc cu mâinile-n buzunare. Bine, nu chiar aşa, pentru c-am de cărat haine, că cică o să fie friiig, apoi lucrurile obişnuite de fată, nişte cărţi, cremele de toaleta zilnică, pfoai, mai rămâne să pun roţi la dulap!😆

În fine, enough with the complaining and bitching. Voi trăi şi voi vedea. Şi ferit-a Sfântu’ de ăla/ăia care vor trebui să mă suporte, atâta zic.🙂
(PS: e secretul nostru, să nu mai ziceţi nimănui…) Noroc cu alcoalele, că altfel…😆

Bun, şi-acum, prieteni, voi ce faceţi de 1 Mai? Cum sărbătoriţi?🙂

 
26 Comments

Posted by on April 27, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , , , ,

26 responses to “To Şuncuiuş or not to Şuncuiuş

  1. radu

    April 27, 2011 at 8:20 am

    dupa cum spuneam, si tu vad ca ma sustii, trebuie sa-ti dau dreptate “că io nu cred că nu te uzi deloc!!” it’s a feeling😛

     
    • Ioana S

      April 27, 2011 at 8:22 am

      nebunule, numa’ la prostii îţi stă mintea😛
      chiar, tu ce-nvârţi de 1 Mai?🙂

       
  2. The Fan

    April 27, 2011 at 8:30 am

    Back to nature!
    Tocmai asta e ideea: sa fii cat mai aproape de natura, fara dusuri (baie in Cris), fara creme si alte alea, fara chestiile pe care le consideram civilizate.
    Dormitul in cort are un feeling aparte. Merita incercat macar o data…

     
    • Ioana S

      April 27, 2011 at 8:36 am

      Aşa am zis şi io😆
      apoi, dacă supravieţuiesc, cine ştie, s-ar putea să-mi placă :))

       
  3. Andrea

    April 27, 2011 at 9:23 am

    Asa am fost si eu la inceput.🙂 Pe bune nu te uzi si cand ploua cu tunete si fulgere e chiar un sentiment misto :))) Daca tragi usa la cort😀 si nu are alta gaura pe undeva, nu intra nici o ganganie😀 Dusul se va face in apa rece a naturii :)) Si cam atat! De supravietuit promit ca vei supravietui😀

     
    • Ioana S

      April 27, 2011 at 9:28 am

      Mulţam de instruire. Acuma, ştiu că n-o să mor, da’ parcă mă simt io mai bine if I bitch around about it. Să-nţeleg că ne vedem în Şuncuiuş?😀

       
    • Dania

      April 27, 2011 at 6:10 pm

      right !

       
  4. Andrea

    April 27, 2011 at 10:49 am

    Anul acesta nu din pacate … Am alte planuri🙂 Maybe next time! You have fun there🙂

     
    • Ioana S

      April 27, 2011 at 12:08 pm

      Şi tu, oriunde ai fi!😀

       
  5. Cristi

    April 27, 2011 at 12:04 pm

    Era o statistica unde citeam ca, in medie trec x paianjeni (x-ul era ceva sub 10) peste un om in timpul somnului. Asta in pat, acasa la el😛 Daca inchizi cortul bine, cred ca trec mai putini pe acolo :)) Plus ca are si de unde alege peste cine sa treaca :))

     
    • Ioana S

      April 27, 2011 at 12:07 pm

      Wai, termină cu dintr-astea, că ştii cât îs de panicată😆
      PS: ne vedem diseară la meci?😛

       
  6. Cristi

    April 27, 2011 at 12:11 pm

    Pai sunt… lucruri firesti :))

    In Pod’z?😛

     
    • Ioana S

      April 27, 2011 at 12:13 pm

      fireşti, fireşti, da’ la ipohondri nu le zici glume d-astea, c-o iau razna, ne-am înţeles?😆

      iar cu meciul… Pod’z, ne Pod’z, unde găsim loc😛

       
  7. Cristi

    April 27, 2011 at 12:14 pm

    Nu ma pot abtine, ma stii doar :-”

    No, ne vedem noi pe undeva :))

     
    • Ioana S

      April 27, 2011 at 2:15 pm

      Binie, dară😛

       
  8. Eliza

    April 27, 2011 at 2:10 pm

    Ioana, te susţin în marele plan de a merge cu cortul. La fel am fost şi eu anul trecut, când am mers în premieră cu el, dar la sfârşitul celor 2 zile am zis că va fi şi ultima dată. Eu zic să nu te mai gândeşti la nevoile feminine, la gângăniile ce te vor mirosi în timpul somnului sau alte vietăţi ce-şi vor face culcuş lângă cortul tău, contează doar să ai companie plăcută, pentru că nici nu vei şti cum a trecut timpul.

    Până la urmă, is fun camping, but when you see other persons doing that!

    Distracţie plăcută îţi doresc!😀

     
    • Ioana S

      April 27, 2011 at 2:15 pm

      Mulţam fain, Eliza!😀
      cum ziceam, Dumnezo cu mila. Fie ce-o fi. Încerc o dată, măcar. Distracţie faină şi ţie!😉

       
  9. Dania

    April 27, 2011 at 6:08 pm

    mai,chiar e misto cu cortul ! eu am fost in vara o sapt asa pe la Sarmi,si a fost genial. Paziti-va de vacile ce sfasie corturile in cautarea mancarii ascunse.Trust me,e naspa sa te intorci fara cort :)) [proprie experienta]

    Daca eu,de asemenea prunc de asfalt,nici macar cu bunici la tara,am rezistat atata timp cu apa rece din rau,nu mori nici tu 3 zile.

    Hai succes si have fun :*

     
    • Ioana S

      April 27, 2011 at 6:16 pm

      Ho, ho, că nu cred că stau 3 zile😆
      adică, cel mai probabil merg sâmbătă dimineaţa, cum lucrez vinerea până târzior…
      Mulţam de c-ai împărtăşit experienţa! Distracţie faină şi ţie! :*

       
  10. Mortu`

    April 27, 2011 at 9:09 pm

    nu`mi place nici mie cu cortul. Am fost o singura data si atunci s-a intamplat un accident de masina si am dormit ca p$@a gandindu-ma la ce rahat va fi ziua ce o sa vina. Evident ca mi-a fost foarte frig ca n-am avut sac de dormit si era ud si era naspa :))

     
    • Ioana S

      April 28, 2011 at 7:12 am

      Finally, cineva zice şi de rău.
      No, sorry for your experience, sper să n-apară şi pe la mine d-astea, c-atunci clar că rămâne “a one time thing”!😆

       
  11. Ciprian

    April 28, 2011 at 3:48 pm

    Daca ai grup sanitar si dus, e ok la cort. Dar cum nu cred ca ai asa ceva la Suncuius, nu-i ok! Cica o sa ploua http://www.weather.com/weather/tenday/ROXX0019

     
    • Ioana S

      April 28, 2011 at 3:49 pm

      Dap, mai-nainte am văzut şi eu…😦

       
  12. muzicadevest

    April 29, 2011 at 9:16 am

    pai atunci daca pleci sambata, poate ajungi pe la Moszkva Cafe pentru Peter Brotzmann Septet: http://www.muzicadevest.ro/2011/04/25/pure-madness-cu-peter-brotzmann-la-oradea-29-aprilie/
    O sa fie mai ceva ca Jazz de Craciun cu The Thing!

     
    • Ioana S

      April 29, 2011 at 9:19 am

      Super tare! Sper să termin la timp cu pregătirile, şi-ncerc să-mi fac apariţia în Moszkva! Thanks for the info!😀

       

Leave a Reply

 
