RSS

Back in Black!

26 Apr

Sau “cum a fost fără internet, timp de 5 zile”😆

Băi, adevăru’-i că n-am murit… Ci din contră, am avut vreme să mă ocup cum trebuie de mineee. Ah, evident, I spent some quality time with my mother, cooking and baking and stuff, and of course, doing the girl stuff we love to do together. Painting nails, dyeing hair, make up, de-astea.😀

Am şi citit ce-am zis c-o să citesc: bine, încă n-am terminat cu “Lolita” (cred că-i un semn c-ar trebui să mă las păgubaşă, dar nah, still trying!), dar am terminat într-o zi şi-un pic “Istoria iubirii” şi “Traficantul de arme”. Cărţi foarte faine, imediat ce-am oleacă de vreme liberă mă şi apuc să vă povestesc despre ele!🙂

Apoi, bălăcit la soare, cât încape… toată ziua căutam după cremele cu sepefe, apoi şezlongul meu vechi, de-acasă… Faine vremuri. Da, am şi mâncat. Deşi nu ca-n alţi ani, cu excese culinare. Ce-i drept, când ajungi să găteşti chiar tu, parcă te saturi când le faci, ce să mai mănânci când sunt gata? ;) Iar când vine vorba de mâncarea de Paşte sufăr, pentru că nu se găteşte miel la noi în casă (tata şi păsăricile lui pe creier), aşa că drob şi friptură mănânc doar “pe uliţă”… Abia am aşteptat să merg în vizită, să testez mieii de anu’ ăsta…😀

Fusei şi la un film, la cinema. Mare pierdere de vreme, vă juuur!! Filmul se numeşte “The Source Code”, şi-i cu un Jake Gyllenhaal pe jumătate (adică e ceva erou d-ăsta american, din război, care nu mai are decât ceva activitate cerebrală, şi care e introdus în ceva progrămel cum numai americanii ştiu să facă: de circulat prin timp, cu evidenta intenţie de-a face bine). Epic failure, să nu care cumva să daţi banii pe aşa ceva! :))

Între timp, în onlain: peste 140 de mailuri, câteva distractive de la Twitter (“Dumnezeu is now following on Twitter”, ăsta m-a distrat la culme), vreo 70 de notificaţii la feisbuc, câteva mesaje pe mess, că deh, dac-am intrat în horă, acu’ cică tre să joc.😀

So… care cum aţi petrecut zilele astea?🙂

 
4 Comments

Posted by on April 26, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , , , ,

4 responses to “Back in Black!

  1. Raluca Moisi

    April 26, 2011 at 5:29 pm

    Welcome back! Io n-am fost chiar asa de izolata, 2 ore in fiecare zi stiku meu de RDS a tinut cu mine si-am mai bloggerit, twitterit si desigur, feisbucuit🙂

     
    • Ioana S

      April 26, 2011 at 5:32 pm

      😆
      Nici nu mă aşteptam să fie altfel, darling!😛
      da’ în vreme ce tu eşti o vedetă a onlainului, şi s-ar prăbuşi feisbucul fără tine (lumea ar intra în panică, s-ar da telefoane la poliţie şi spitale!), la mine nu-i aşa grav. Puţini au observat că lipsesc, which is a good thing! Au observat ăia care contează!😀

       
  2. Miri

    April 26, 2011 at 8:06 pm

    Ma intriga Source Code asta. Pe de o parte, am vazut cronici foarte bune (90% scor pe rottentomatoes.com); pe de alta, am auzit spectatori foarte nemultumiti🙂
    Merg saptamana asta la el si de merg singura :))
    Iar eu am pascut in liniste de sarbatori; cu ai mei si aia mici si aia mari🙂

     
    • Ioana S

      April 26, 2011 at 8:10 pm

      Bun, aştept părerea ta despre Source Code. Sincer, am fost dezamăgită…

       

Leave a Reply

 
