RSS

Being Erica

21 Apr

Azi, despre “Being Erica”. Sau, în română, de la Diva Universal (fostul Hallmark) – “În mintea Ericăi”. Serialul canadian care m-a captivat într-atât încât l-am vizionat în 4 zile, după ce-am dat de episodul pilot. Doar 3 sezoane, a câte 12 episoade (ultimul are 13) de 40 şi ceva de minute.

Am să încep prin a spune că serialul ăsta e pentru fete. Nu prea ştiu mulţi masculi feroce care să se fi uitat la el, se încadrează în categoria ChickTVShows, gen “Gilmore Girls” sau “Sex And The City”. Mi-a fost recomadat de o prietenă, care mi-a mai dat nişte titluri bune, deci ştiam de la început că n-are cum să mă dezamăgească. Şi aşa a şi fost! M-a prins foarte tare, povestea semi-SF, iar finalul sezonului 3 m-a cam dat pe spate, deşi deh, trebuia să termine în coadă de peşte, altfel cum ar fi putut să-l reia la toamnă? (da, va exista şi sezonul al patrulea).

Despre ce e vorba:

Erica e o femeie de 32 de ani, proaspăt concediată, care tocmai s-a despărţit de prieten, ajunsă în plină criză existenţială, cu depresii cum numai femeile ştiu avea. După un şoc anafilactic datorat unei alergii, ajunge în spital, unde-l cunoaşte pe Dr. Tom. Acesta îi dă o carte de vizită, pe care e inscripţionat sugestiv “The only therapist you’ll ever need”. Deşi convinsă iniţial că nu are nevoie de ajutor, ajunge totuşi să-l viziteze pe Dr. Tom, din curiozitate, cum ea însăşi afirmă. Însă, surpriză: acesta îi cere să scrie o listă cu cele mai mari regrete ale ei, pentru că el o va ajuta: o va trimite în timp, să-şi schimbe viaţa, luând decizia corectă, de fiecare dată. Neîncrezătoare, Erica merge totuşi pe mâna doctorului, şi astfel începe întreaga aventură. Care se tot complică, în bunul stil al serialelor. Dacă în sezonul 1 ea e doar pacient, şi se tot plimbă în trecut, reparând regrete, în sezonul 2 aflăm că, de fapt, terapia presupune 3 etape: pacient singur, pacient în grup, iar la final, testul pentru a deveni doctor, pentru că, nu-i aşa?, serviciul trebuie returnat!🙂

O grămadă de aventuri, unele comice (am şi râs cu lacrimi), unele mai tragice (s-a şi plâns, pe ici, pe colo), însă din toate se pot desprinde o grămadă de învăţăminte. Am înjurat-o pe Erica, am plâns alături de ea, am fost şi fericită, cum ziceam, în bunul stil al soap-operas, serialul a atins o gamă variată de emoţii. Mi-a plăcut foarte mult coloana sonoră (la un moment dat credeam că-s în “Grey’s Anatomy”, au cam aceleaşi melodii), şi am fost fascinată de Dr. Tom, cu citatele lui mai mult sau mai puţin celebre.😆

Fetelor, uitaţi-vă la “Being Erica”! E plin de lucruri faine, experienţe de zi cu zi, ups & downs, trădări, iubiri, ce mai – all inclusive.😉

 
10 Comments

Posted by on April 21, 2011 in Film. Părerea mea!

 

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

10 responses to “Being Erica

  1. Cypress

    April 21, 2011 at 1:38 pm

    My gf watches this. Constantly.:/

     
    • Ioana S

      April 21, 2011 at 1:40 pm

      Constantly?! as in over and over again? Că n-are decât 3 sezoane!😆

       
  2. Cypress

    April 22, 2011 at 12:53 pm

    Well, pe nu-știu-ce post rulează serialul și deja de aproape un an tot se uită la el. I dunno.

     
  3. daninho

    April 26, 2011 at 11:37 pm

    si baietii nu? :))

     
    • Ioana S

      April 26, 2011 at 11:38 pm

      Ba şi băieţii, n-am zis nu! Doar că nah, e aşa, mai girlie!😆

       
  4. Roxana Călinescu

    April 26, 2011 at 11:40 pm

    L-am vizionat și eu acum ceva vreme și mi-a plăcut🙂 Cu toate astea, dacă aș avea șansa să mă întorc în trecut să repar anumite lucruri n-aș merge. Prefer prezentul exact așa cum este.

     
    • Ioana S

      April 26, 2011 at 11:42 pm

      Cred că asta e valabil şi pentru Erica, şi pentru restul.
      Nici ea nu schimbă mare lucru, şi probabil aşa am face şi noi, însă e tentaţia mare: “Ce-ar fi fost dacă… ?”😉

       
  5. Roxana Călinescu

    April 27, 2011 at 11:55 am

    @Ioana S.: Pentru mine personal nu ar fi. Nu am întrebări de genul “ce ar fi fost dacă…?” deoarece acestea sunt genul de întrebări care ne țin pe loc😉

     
  6. Andrei

    June 14, 2011 at 5:49 am

    Desi sunt un baiat, mi-a placut foarte multe acest serial. M-a facut sa realizez ca trebuie sa imi analizez viata si gresile pe care le-am facut ca sa nu le mai repet. Am scris un articol pe aceasta tema aici:
    http://roxandrei.ro/filme/being-erica-serial-educational/

     
    • Ioana S

      June 14, 2011 at 7:57 am

      Eh, am zis că-i un serial “de fete” pentru că ştiu că mulţi dintre bărbaţii care se uită nu ar recunoaşte-o nici într-o mie de ani… Dar mă bucur că ţi-a plăcut, mie mi s-a părut plin de lecţii de viaţă!😉

       

Leave a Reply

 
